Jeszcze nie został Pan klientem Wave a już wie jak działa - a my Jeszcze nie skończyliśmy naprawy zgłoszonego przez Pana problemu, coś robiliśmy po czym była informacja że jest poprawa, potem...
rozwiń
Jeszcze nie został Pan klientem Wave a już wie jak działa - a my Jeszcze nie skończyliśmy naprawy zgłoszonego przez Pana problemu, coś robiliśmy po czym była informacja że jest poprawa, potem kolejna że jednak nadal jest problem więc szukamy dalej. W tym konkretnym przypadku wiemy kto ale to wyjątek, pozostałych tu narzekających nadal nie znamy. Według średniej ilości ruchu z ostatniego roku powinien być pakiet za 73,80 a jest za 55,35 - więc cały czas dostaje Pan mniejszy rachunek. Oba łącza działają, tamten temat dawno zamknięty. Jak coś padnie całkiem i nie działa to łatwo to znaleźć, a tu problem pojawia się jedynie okresowo co utrudnia znalezienie jego przyczyny (może być wiele różnych, to nie jest takie proste jak się niektórym wydaje).
zobacz wątek