Widok

Internet na baninie co polecacie?

Temat dostępny też na forum:
Hej
Od grudnia bedziemy mieszkać na Baninie Ul. pszenna (tak wiemy, jest zalewana,drogi sie rozpadają i to najgorsza decyzja w naszym życiu) wracając do wątku jaki internet i tv polecacie!? Czytałam o Amelku i szczerze mówiąc nie przekonuje mnie. Z drugiej strony nie ma chyba tutaj za wielkiego wyboru. Pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Polecam wave, korzystam na os. Familijnym i nie narzekam, nie jest to co prawda upc z kabla w Gdańsku ale da się żyć :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 5
Interkomp ale nie wiem czy mają sieć na przennej. Mają int i tv po światełku.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

jakby koszty przyłączenia (router) pokryli to bym wziął.
Ktoś Interkomp ma, testuje? Jest OK?
Rzeczywiście przepływność jak trzeba? Jakieś staty (najlepiej wieczorami)?
Pozdro mordeczki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Działa zawsze tak samo od roku.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Internet to nie jest wybór na całe życie, zawsze można wziąć od nas i zrezygnować jeśli się nie sprawdzi. Stale pracujemy nad poprawą jakości, każde radio w jednych miejscach działa dobrze a w innych gorzej, narzekający na forum często nie ujawniają gdzie są (przyspieszyłoby to rozwiązanie problemu) lub podają nieaktualne informacje (że gdzieś kiedyś był problem i przeszli do konkurencji, a problem w międzyczasie został rozwiązany). A co do Familijnego, to obecnie już całe osiedle ma dobry zasięg, działałoby jeszcze lepiej gdyby trochę konkurencji stamtąd ubyło (jak w jednym szeregu są blisko siebie anteny na przemian raz w naszą stronę a raz w stronę konkurencji, to nie ma cudów by się to nie zakłócało). Zapraszam i pozdrawiam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 14

Polecam JMT.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 10

Odkopię temat ale nie polecam. 2 lata było bez zastrzeżeń od 1.5 miesiąca ledwo działa. 10 maili brak odpowiedzi SMS brak odpowiedzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

niestety interkomp Pszennej nie podłączy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

co to jest "NA" Baninie?
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 1

No bo na Oruni ,na Żabiance,na Olszynce to i na Baninie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Czyli: na wsi... słoik jesteś?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Zastanawiałem się między Netpolem i Amelkiem. Godzinę technicznie i nie tylko rozmawiałem z właścicielem Amelka i niestety stwierdzam, że jest nie poważny. Jeżeli chcesz mieć narzekanie i tłumaczenie dlaczego internet nie działa (czasami nawet bardzo dobre) to śmiało Amelek. Ja wybrałem Netpol i jest w miarę ok. Nie narzekam, ceny też ok tylko na podłączenie długo czekałem. Poza tym na plus.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

Wrzuć speedtesta z godziny 18-19, pinguj gdzieś do Warszawy najlepiej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam, rozmawiałem z właścicielem Amekla. On narzeka na klientów lepiej niż klienci na internet :))
Aha, i najlepiej jakbyś sam instalację zrobił :)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

To nieprawda, nie na klientów tylko na pracowników. I nie sam, bo od robienia instalacji właśnie byli pracownicy (jeśli robili złą opinię firmie to już dawno nie powinni być pracownikami), a teraz jest firma zewnętrzna która nie daje powodów do narzekania i robi też instalacje TV. A co do wcześniejszego posta, skoro klient jak sam pisze wybrał Netpol, to jakie mogło być tłumaczenie że Amelek (jeszcze nie zainstalowany) nie działa?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Mówił, ze najwięksi operatorzy dali ciała, że nikt tam nie zna się na robocie, że on by sam nie dopuścił do takiej awarii.
Najśmieszniejsze wg mnie było to, że chciał żebym sprzedawał jego usługi swoim sąsiadom, dla mnie to było nie poważne
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Największym też się zdarza dać ciała. O jaką awarię konkretnie chodzi? A promocje typu "poleć sąsiada" ma wielu dostawców, co w tym niepoważnego?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5

Nie rozumiem skąd to ciągłe narzekanie na Amelka, u nas instalacja poszła sprawnie i z dnia na dzień. Internet nie jest super, bo to nie światłowód niestety, ale zmieniłam z LTE plusa i Amelek jest o niebo lepszy. Dzieci przy grach np. CS narzekają czasem, ale przy sprawdzaniu poczty czy oglądaniu filmów nie mamy problemów.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Coś po prostu wygląda, że konkurencja Amelka gnoi bez pardonu - ot tak w internetach to proste
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

Owszem, dajemy rade.
Codziennie podłączenia w baninie, i kolejni zadowoleni klienci.
Pzdr.
Wave.com.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

To ja mam propozycję.
Damy Ci super internet po radiu gdzie nie bedziecie narzekać, w lepszej cenie niż u Amelka, w zamian za komentarz tutaj podpisany imieniem i nazwiskiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja chce, jak mi dasz lepszy i taniej i 24h prędkość ma mi nie spadać poniżej 10% od deklarowanych 40mbit to będę pisał z imienia i nazwiska.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Da sie zrobic.
Musimy sie jakos zlapac na priv.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Podaj mail to się odezwę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ul.Kryształowa osiedle Królewskie. Co tam działa? I ile to kosztuje.proszę o porade. Przechodze tam z kablowki tk chopin. Duza to roznica w jakosci od proponowanych w Baninie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mieszkam z rodziną na tym osiedlu, działa dobrze. Zapraszam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

WAVE. Nie ma różnicy z internetem kablowym, w biurze w Gdyni mam po kablu 20Mbit i tak samo mi wszystko chodzi, jak po radiowym w Baninie.
Amelka odradzam, znam takich co od 5 lat na niego narzekają ale nie mają alternatywy (chociaż teraz jak LTE odpalili na Karwety, to może i lepsze by było od Amelka...).
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

z tego co wiem w 90% przypadków amelek zawsze miał konkurencje jak nie radiówka to orange w końcu neostrada tu i tam kablowało - nie róbcie juz z amelka banińskiego demona internetów co diabelską siłą trzyma i dręczy klientów ....
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Bo oczywiście tylko WAVE ma takie specjalne bardziej faliste fale radiowe które docierają wszędzie omijając wszystkie przeszkody. Porównywanie dostawców nie ma sensu bez określenia konkretnej lokalizacji, z tego że Amelek ma słaby zasięg na Karwety i nie ma zasięgu w Gdyni nie wynika że na Pszennej też będzie słaby.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dziękuje wszystkim za opinie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Najlepiej weź coś gdzie montaż nic nie kosztuje i nie ma umowy na czas określony, będzie lipa to po miesiącu zmienisz dostawcę i tyle.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

i jeszcze skąpo odziana hostessa przybiega z modemem ;) nie wiem czy da się wykombinować coś w ten deseń za rozsądną kasę - ew zmiana po roku ;D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie płaciłam za montaż i mam umowę na czas nieokreślony, da się :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja nie płaciłem za montaż, umowę mam bezterminową, wave też się tu chwalił, że miesiąc za darmo dają.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Proszę się tak nie chwalić, bo zaraz wszyscy będą chcieli za darmo i będę musiał wziąć kredyt :)
Instalacje są wyceniane indywidualnie, bo ich stopień trudności jest zróżnicowany.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6

A klient jest klient i chce gotową usługę, dlatego instalacja zawsze kosztuje u nas 50 zł.
Nie zależnie od wykorzystanego sprzętu i poświęconego czasu, liczy się sprzedana usługa.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

@Amelek
Błagam. Niech Pan zatrudni proszę kogoś od PR'u. Emotikon na końcu pierwszego zdania świadczy o tym, że miał być to żart ale mnie on jakoś nie śmieszy. Kogo to obchodzi czy musi Pan brać kredyt czy nie. Pana biznes i Pana strategia. Usługi w dużej części Banina nie działają zgodnie z umową. Winą jest zbyt dużo Klientów w stosunku do możliwości łączy. Dziwię się, że mając takie problemy które wynikają z niedoinwestowania, informuje nas Pan publicznie o tym że nie chce /czyt. BOI/ się Pan kredytu, z politycznych przekonań nie chce Pan pieniędzy unijnych, a firemka zamiast do przodu idzie w przeciwnym kierunku rozwoju...

Czas na przygotowanie strategii rozwoju. Brak inwestycji i dodatkowego zastrzyku gotówki sprawi, że kasa w kieszeni się skończy, Klienci odejdą i co wtedy?

Szanowny Panie. Ustal Pan cennik instalacji na 60 PLN. U jednego to stopień trudności 1/6 a u innego to 6/6, nie ma rabatów - chcesz to bierz a jak nie to idź do konkurencji. Per saldo wyjdzie Pan na zero albo do przodu. Przy tej infrastrukturze nie ma co rabatować. Każdy nowy Klient to spadek jakości dla istniejących i ryzyko odejścia. Tak przynajmniej 60 PLN będzie w portfelu na rozwój interesu albo na dobry obiad. Wracając do początku - czy może ktoś moderować Pana wypowiedzi na forum? Mnie uzewnętrznianie Pana problemów lekko irytuje...
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 6

Racja 100%. Chałupniczy internet. Poczekam na coś profesjonalnego,po kabelku albo lepszy sygnał LTE. Nie ma sie co wpieniać na takie amatorstwo.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7

Winą jest zbyt dużo klientów u konkurencji, co powoduje śmietnik w eterze - kiedyś byłem tylko ja oraz JMT, w Żukowie działał Glob a w Chwaszczynie Netpol i nie wchodziliśmy sobie w drogę, dało się nawet przestrzegać dozwolonych mocy i kanałów. Dużo zainwestowałem w nieodpowiednich ludzi, gdyby to były środki z kredytu a nie własne to byłby teraz większy problem. Prowadząc jednoosobową działalność odpowiadam całym majątkiem - w tym również dachem nad głową, nie tylko moją. Branie kredytu na tak ryzykowne inwestycje byłoby po prostu nieodpowiedzialne. Nie mam i nie chcę mieć nic wspólnego z polityką. Oczywiście są na forum znawcy którzy wiedzą lepiej jak rozwijać firmę, ile powinna kosztować instalacja (nawet jak klient zażyczy sobie całą sieć LAN w domu i 3 routery wifi), jak wygląda infrastruktura i finanse firmy. Bardzo możliwe że wśród pracowników był szpieg na usługach konkurencji (obaj od początku chcieli mieć dostęp do wszystkiego i zarządzać całą siecią, jak tłumaczyli bym mógł sobie spokojnie pojechać na urlop - i nawet do tego urlopu nie dotrwali), ale skąd taka wiedza u Klienta - nie mam pojęcia, do finansów nie mieli dostępu nawet pracownicy.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6

Mam po światłowodzie Volta Communication. Jest rewelacja. Po 3 latach ani jednej awarii a prędkość stabilna. Od 100Mb/s za 69zł. Polecam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jakiś skuteczny kontakt do nich? Od czerwca usiłuję kupić 1 Gb/s po dedykowanym włóknie (bynajmniej nie za 69 zł), odbiór w miejscu gdzie mają już światłowody (bez kopania, tylko pospawać i podłączyć) - i na razie cisza, kilka telefonów, ktoś miał oddzwonić i nie oddzwonił.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jaki internet obecnie na Familijnym polecacie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Amelek jest ok , sporadycznie zdarza się jakaś usterka, a tak to jest ok , najlepsza jest umowa na czas nieokreślony, jak się komuś nie podoba może zrezygnować bez problemu
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 9
Amelek Amelek co za brzydka autoreklama! Od Amelka jak najdalej nie polecam nikomu chyba że chcesz się użerać z brakiem neta i z właścicielem xD
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9
Żadna reklama, przestań człowieku powtarzać głupoty powielane przez innych,
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Amelek pozdrawia Was z branżowej konferencji gdzie śledzi różne nowości w rozwiązaniach radiowych i światłowodowych. Za dużo na razie nie mogę ujawniać szczegółów, ale będzie się działo... A wiecie jaki Internet jest w hotelu gdzie nocuję, w centrum wielkiego miasta? Jakiś kilometr stąd jest siedziba sporej kablówki a tu... DSL 10/1 Mb/s - więc w Baninie naprawdę nie jest tak źle.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 8

Co nas obchodzi, że Amelek nocuje w hotelu i jakiego ma neta... Boże człowieku wtydu oszczędź i zastanów się zanim coś znowu napiszesz! Tego się naprawdę już nie da czytać, ciągle jaki to Amelek dobry jaki ma poprawiony internet och i ach...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

Polecam Air Net !!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

Polecam interkomp
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7

Air net spoko, mam w baninie i pepowie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

Nie ciągle bo od bardzo dawna tu nie pisałem. Klient napisał że mu działa i od razu został posądzony o autoreklamę. Kiedy były problemy to były i nikt temu nie zaprzecza, ale zostały naprawione i więcej się nie powtórzą - od marca działa nowe dużo większe łącze od Orange, dotychczasowe od T-Mobile z głównego stało się zapasowym, z Netpolu który był zapasowym zrezygnowałem bo i tak już dawno był za mały, jakby Volta mi sprzedała to mógłbym zrezygnować z T-Mobile ale jak nie chcą się schylić po kasę leżącą na ziemi to ich problem. Nie rozumiem dlaczego nie można o tym napisać, by czytający wiedzieli o aktualnej sytuacji zamiast opierać się na starych wpisach z czasu kiedy były problemy.

Pytanie było o osiedle Familijne, które jest teraz jednym z lepszych miejsc w sieci. Choć niedawno właśnie tu doszło do incydentu zakończonego interwencją UKE - pewna konkurencja bardzo tu chwalona, och i ach, pro i w ogóle, przez 2 miesiące nielegalnie nadawała w paśmie licencjonowanym 6 GHz zakłócając działanie naszej sieci. Bo po co używać normalnej radiolinii (firma parę razy większa od mojej, więc na pewno byłoby ich na to stać) skoro ich AirFiber5X ma fajną dodatkową funkcję "wycina wszystko na swojej drodze" między tym osiedlem a Osową.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 5

Weź sobie człowieku może wynajmij kogoś od marketingu bo w pojedynkę mega słabo Ci idzie... Nie da się już naprawdę czytać tych wyjaśnień, tłumaczeń... Ludzie jak widać maja rozum i po prostu wiedzą że Amelek ma '' niezadowalający'' internet i już.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7

Może nie od marketingu tylko od prawa ze szczególnym uwzględnieniem zniesławienia. Są też ludzie którzy wiedzą że Ziemia jest płaska a szczepienia szkodzą zdrowiu - oczywiście szanujemy ich. Do niektórych małych rozumków naprawdę nie dociera, że każda sieć się zmienia, jest stale rozbudowywana i modernizowana? Amelek też, serio serio. Czasem bywa też że modernizacja odbija się "czkawką" bo coś jest zbyt nowe i jeszcze dopracowywane, niedawno jeden nowy sprzęt chwilowo odmówił współpracy bo zgubił sygnał GPS. Nie wiemy jeszcze czy stali za tym Rosjanie, Chińczycy, Wave, czy błąd w firmware - problem sam ustąpił, ale jest w trakcie wyjaśniania z supportem producenta. Jakby ktoś się dziwił po co komu GPS w stacjonarnym sprzęcie - dokładny czas do synchronizacji z innymi urządzeniami w sieci by wzajemnie się nie zakłócały, co pozwala na lepsze wykorzystanie ograniczonej ilości widma radiowego. Chciałem to wdrożyć już kilka lat temu ale w sprzęcie wtedy dostępnym okazało się że ta funkcja istniała teoretycznie. Teraz wygląda że ktoś inny zrobił sprzęt w którym to działa.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4

"Kiedy były problemy to były i nikt temu nie zaprzecza, ale zostały naprawione i więcej się nie powtórzą"
Najdalej jak wczoraj 22:30, u mnie download byl 1 mb/ upload 0. Wszystko sie ladowalo tyle czasu ze nie bylo sensu siedziec w necie...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 7

Każdą zgłoszoną (zgłoszoną - to ważne!) awarię niezwłocznie naprawiamy. Nie mamy szklanej kuli wiedzącej o wszystkich niezgłoszonych. Proszę zgłaszać awarie pisząc SMS na numer 793263535 i podając w treści dokładny adres instalacji. Nie istnieje sprzęt który nigdy się nie psuje, niezależnie od dostawcy Internetu.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ja mam z interkomp i dziala mi bez zarzutu. Polecam.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6

Ja mam z Orange i też działa mi bez zarzutu. Co nie znaczy że mogę zakładać, że nigdy nie zdarzy się awaria - dlatego mam jeszcze T-Mobile jako zapasowy. Nawet światłowód też może się zepsuć, niedawno jednemu klientowi naprawiłem (po ponad 3 latach bezawaryjnego działania). Zgłoszenia od klienta który kilka dni temu miał 1 Mb download i 0 upload nadal nie mam - i nie wiem, czy problem był chwilowy czy trwa dalej i gdzie tak jest. A tak wygląda nasz "niezadowalający" Internet teraz przed chwilą (wieczorne godziny szczytu) - https://www.speedtest.pl/wynik/226150965
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Interkomp Interkomp co za brzydka autoreklama! Bo dlaczego jak Amelek komuś działa to jest autoreklama a jak inny dostawca to nie?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2
Polecam plus albo Orange.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
Plus albo Orange ale tylko po światłowodzie. (Plus jest teraz właścicielem Netii.)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
Inter-komp! Zero awarii i problemów z prędkością! Działa jak należy o każdej porze! Bez tłumaczeń o nowych technologiach, sprzetach i innowacjach. Oni się nie muszą sami reklamować. Jak coś jest dobre to człowiek sam znajdzie i skorzysta. Firma nie musi się chwytać brzytwy :-)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 11

I oczywiście zero autoreklamy... Amelek też działa jak należy o każdej porze tam gdzie ma światłowody, lub nowsze radio. Nowe technologie są po to, by dotrzeć z Internetem tam gdzie tych światłowodów jeszcze nie ma - i radiem zarobić na przyszłe światłowody. Byłoby tych światłowodów znacznie więcej gdyby nie to, że padliśmy ofiarą przestępstwa które pochłonęło kilkadziesiąt tysięcy złotych (to nie tylko koszt zakupu samochodu i jego napraw, ale też stracony na to czas w wyścigu z konkurencją). Ktoś naprawdę musiał się wystraszyć bo za dobrze nam szło, to nie był wariat co lubi fajerwerki - taki podpaliłby jeszcze kilka aut i podziwiał jak się palą, zamiast uciekać jak tchórz przez dziurę w płocie. Sprawca wciąż nieznany - już Rzymianie mówili że ten winien kto ma z tego korzyść, to nie wystarczy do skazania ale wierzę że karma wraca, a podpalacz i jego mocodawcy jeszcze kiedyś odsiedzą sprawiedliwy wyrok.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 5

Żadna autoreklama jestem klientem i mogę podać Panu Amelkowi nr klienta :-D dlaczego od razu konkurencja? Śmieszne to, że Amelek ciągle coś na kogoś zwala, a to podpalone auto a to awarię a to sprzęt zawodzi dziwne rzeczy w tym Amelko się dzieją. I proszę pamiętać że teraz są ciężkie czasy i prawda jest taka że łobuzów nigdzie nie brakuje. Myślę że nie warto ciągle myśleć że to konkurencja, bo sądzę że owa konkurencja naprawdę dobrze sobie radzi.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 9

Wogole dostawacy internetu maja gdzies swoich nowych kilentow Pisze sie do nich a oni co nic nul zero odpowiedzi Wiec mam gdzies dostawcow interrnetu w baninie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 12

Mam dobre powody by sądzić że to konkurencja a nie zwykły łobuz. Nie chce mi się już rozpisywać ale to wcale nie jest śmieszne, czegoś podobnego nie życzę nawet konkurencji. To nie jakiejś tam firmie spalono auto, tylko rodzinie z dwójką małych dzieci. Opamiętajcie się w tej nienawiści "bo Internet za kilkadziesiąt złotych nie spełnił oczekiwań". A klientów nie mam gdzieś, jeśli jakiś temat umknął to zwyczajnie proszę się przypomnieć, w obecnych warunkach pogodowych pracujemy wolniej co nie znaczy że nic się nie dzieje. Klient który pisał że miał download 1 upload 0 nadal się nie odezwał. I ktoś (kilku ktosiów) uparcie minusuje moje wypowiedzi, nawet takie gdzie nie ma za bardzo z czym się nie zgadzać bo to nie opinia tylko obiektywne fakty (np. wynik testu).
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

Nie jestem klientem Amelka ale sądząc że większość czasu Amelek spędza na forum zamiast nad poprawą internetu (ilość negatywnych komentarzy o tym świadczy) dobrze że się na jego usługi nie zdecydowałem :D
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 11

Jak ktoś napisze coś pozytywnego to od razu jest posądzany o autoreklamę - więc zdecydowana większość zadowolonych klientów po prostu już tu nie zagląda. Niezadowoleni ale normalni zgłaszają problemy i mają je na bieżąco rozwiązywane, po czym stają się zadowolonymi (i już tu nie zaglądają). Ale są też normalni inaczej - biją pianę na forum a nie powiedzą gdzie konkretnie jest problem, bo może jeszcze udałoby się go rozwiązać i już nie byłoby o czym pisać negatywnych komentarzy. W każdej sieci działającej od wielu lat są miejsca gdzie trzeba coś poprawić, nawet jeśli większość dostawców o tym nie powie.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

Nie znamy lokalizacji ale kto wie, może akurat w tym konkretnym miejscu Amelek byłby najlepszym wyborem? Było już tak, że ktoś brał od konkurencji radio z umową na 2 lata, bo tyle się naczytał wcześniejszych negatywnych komentarzy że nawet nie chciał sprawdzić jak to wygląda obecnie - a mógł mieć 100 Mb/s po kablu w podobnej cenie bez lojalki, bo był akurat w odpowiednim miejscu gdzie są warunki techniczne. Aktywność na forum (często sami wywołujecie do tablicy) nie jest zamiast i nie ma wpływu na prace nad poprawą Internetu.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Sorry za offtop ale czy ktoś zna plany,harmonogramy rozbudowy infrastruktury internetowej w Baninie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Takich planów raczej nie ujawnia się publicznie, bo konkurencja też czyta. O konkretne miejsca warto pytać dostawców, nie sugerując się zbytnio powtarzanymi opiniami z przeszłości - tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Nie jest to offtop - dobre pytanie ale bardzo ogólne, a dużo zależy właśnie od konkretnego miejsca. Banino jest specyficznym miejscem, np. transmisja stąd do Gdańska bywa znacznie droższa niż z Gdańska do Warszawy - to trochę tak, jakby przejazd PKM kosztował drożej niż Intercity.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mam pytanie do lokalnych dostawcow neta. Okolice ul. Tuchmskiej i polnej kto ma najlepsze lacze?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Osobiście korzystam z Inter-Komp Banino i nie mogę narzekać. Net jest szybki i zasadniczo bezawaryjny.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

W zeszłym tygodniu dzwoniłam do Orange. Dokumentacja projektowa w trakcie, termin realizacji światłowodu 3 kwartał 2020. Na wiosnę mówili: przełom 2019-2020...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Standardowa praktyka wielu dostawców światłowodowych - zawsze jest "tuż tuż", by klient czekał na światło jak na zbawienie i już nie szukał czegoś innego. W 3 kwartale 2020 może się okazać że jednak dopiero 2021. Okolica o którą było pytanie (Tuchomska/Polna) jest trochę nisko w dołku, ale proszę o SMS 793263535 z dokładnym adresem to zobaczymy co się da zrobić. Są już rozwiązania radiowe o prędkościach podobnych do światłowodu.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 6

Wczoraj dzwoniłem do interkomp i mówili ze podłączaja na bieżąco jeżeli jesteś w zasięgu sieci. Umówiłem się na przyszły tydzień. Dam znać czy podłączyli.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

o ile dobrze zrozumiałam, Orange wzięło dofinansowanie (c.a. 56 mln PLN) na położenie światła (Trójmiasto i okolice) z POPC2. Termin realizacji projektu to lipiec 2020. Lista punktów objętych projektem znajduje się tutaj: https://orange.binaries.pl/binaries/o/map/ak/html/hybris/inne/POPC/pdf/Wykaz_planowanych%20_POPC2_Gdanski%20_Trojmiejski.pdf
Mieszkam przy ulicy bocznej od Tuchomskiej, praktycznie przy samej szkole. Studzienka Orange znajduje się u wylotu ulicy. Co z tego, skoro żaden operator nie był zainteresowany położeniem światłowodu. Niektórzy (intercomp) nie byli zainteresowani nawet tym, żeby odpisać na jedną z pierdyliona wysłanych przeze mnie wiadomości z zapytaniem o możliwość podłączenia do sieci. Niby żyjemy w XXI wieku, niby to "prawie" Trójmiasto, a jednak "prawie" robi wielką różnicę...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Proszę o SMS 793263535 z dokładnym adresem, zobaczymy co się da zrobić.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Tak przy okazji sie zapytam jakiś internet na Kwiatowej w Baninie polecacie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Każdy oprócz Amelka xD
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

Niby dlaczego oprócz - bo w święta pracujemy wolniej? Odpowiedź została udzielona w ciągu 24h - by sprawdzić widoczność kamerą na maszcie trzeba było poczekać do następnego dnia, bo 25 grudnia o 16:20 było już ciemno.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

interesuje mnie wyłącznie łącze światłowodowe, nie ADSL i nie radio!!! Tyle czasu już czekam i morduję się z mobilnym internetem, że mogę poczekać jeszcze trochę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

To w czym jest problem ? W baninie są że 3 firmy oferujące kabel światłowodowy. Czego oczekujesz ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Mam interkomp po kabel i śmiga bez problemu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nikt inny, tylko właśnie Amelek, kilka wpisów wyżej posądzał kogoś innego o autoreklamę, bo ten napisał dobrze o Inter-Komp... Ot, cały on, Elemelek Amelek w najczystszej postaci :D :D :D
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzwonilem do 2 mieli odzwonic ale maja gdzies swoich nowych klientow Dla nich jeden to nic taka prawda o dostarczycielach internetu w Baninie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

@~Autyor serio myślisz, że nie pytałam? Jest mi doskonale obojętne, kto położy cholerny światłowód, niestety póki co nikt nie był zainteresowany.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

~ononoi dokładnie tak, jak w moim wypadku. Mieszkam na Mazurskiej, to uliczka odchodząca od ronda przy szkole. Okablowanie mają wszystkie okoliczne ulice, tutaj najwyraźniej "nie oplaca się" go kłaść. Jestem naprawdę ciekawa, jak orange zamierza z tego wybrnąć, zegar tyka...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zamiast bezwzględnie wymagać światłowodu, może warto określić realnie potrzebne parametry usługi. Może się okazać,. że wymagania da się spełnić w innej technologii. W ostateczności zawsze można zrobić ostatni kawałek światłowodem, tylko po to by spełnić formalny wymóg że ma być światłowód :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

To oczywiste, że do jednego domu kopanie nikomu się nie opłaca. Przecież nie mogą wziąć szpadla i zakopać kabel jak im się podoba - coś pewnie trzeba uzgodnić, dostać na pozwolenie np. gminy lub starostwa a dla jednego domu to nie może zapiąć się finansowo, tak mi się wydaje. Może jakby kilku sąsiadów zebrać, to byłoby o czym rozmawiać?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zebrać się większą grupą zawsze warto, ale stawiając wymóg światłowodu (zamiast po prostu powiedzieć że potrzebujecie 100 Mb/s) niepotrzebnie ograniczacie sobie wybór dostawcy. Oto przykładowy wynik w Baninie choć po drodze między światłowodem Orange a testowym laptopem są jeszcze 3 różne radia (2 radiolinie i jedno wifi AC) - chyba nie jest źle? https://www.speedtest.pl/wynik/228762564
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

czas testu: 23:34:51, 01-01-2020
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

OD 6 lat od kiedy wprowadziłem się z żoną do Banina korzystam z usług JMT. Bywały wzloty i upadki, niestety ze zdecydowanym naciskiem na to drugie. Z dużej ilości sms, którymi raportowałem problemy ze stabilnością jedynie 2 razy dostałem lakoniczną odpowiedź "ok, sprawdzimy". Po interwencji problem znikał na okres 2 dni, po czym prędkość wracała do "normy" dla firmy JMT czyli 3mb/s pobieranie, 0,6mb/s wysyłanie co oczywiście przy płatności za 30mb/s/ 3mb/s jest oczywistym smutnym żartem. Najdłuższa walka o poprawę jakości łącza trwałą pół roku po czym nareszcie Panowie stwierdzili że coś rzeczywiście nie działa z ich strony, wymienili odbiornik na kominie i rzeczywiście przez rok czasu był spokój. Niestety, od listopada ubiegłego roku problem powrócił, na moją sugestię i w celu uniknięcia sytuacji w której znowu musiałbym walczyć o to o co płacę zasugerowałem, że ostatnim razem w przypadku tego problemu pomogła wymiana odbiornika spotkałem się z odpowiedzią negatywną, pan serwisant stwierdził, że "rzeczywiście coś zakłóca, sprawdzimy to). Problem ponownie rozwiązał się na całe 2 tygodnie. I znowu kolejne wysłane sms, telefony, które do dnia dzisiejszego pozostały bez odpowiedzi. Smutna historia, ale jeszcze bardziej smutna obsługa klienta, który nie może korzystać z usługi i jest po prostu olewany na każdym kroku. Wielkie brawo dla JMT za poziom umiejętności uprzykrzenia człowiekowi życia dostarczeniem połączenia w jakości dawnej technologii modemów telefonicznych. Powinni się reklamować "z nami wrócisz w dawne czasy". całość tego, co opisałęm to jedynie sytuacja z ostatnich 2 lat, nie chcę nawet wspominać o poprzednich.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie rozumiem dlaczego dawno nie zmieniłeś dostawcy...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zapraszam do kontaktu - http://www.amelek.net - dużo zależy od lokalizacji, może w tym miejscu będzie lepiej. Tak, wiem że był czas że i u nas były duże problemy (już rozwiązane i podejmujemy dalsze działania by sytuacja nigdy więcej się nie powtórzyła - też uczymy się na błędach, tylko ten ich nie popełnia kto nic nie robi) i pewnie zaraz któryś były niezadowolony klient zmiesza nas z błotem. Pozdrawiam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

Nie Amelek, omijać szerokim łukiem...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

To chyba czas na rebranding. Tak jak się spodziewałem, niezawodny były klient już prawie 2 lata nie korzysta z usługi która nie spełniła oczekiwań (nieco ponad 5 miesięcy za całe 221,40 zł brutto - teraz już tak tanio się nie sprzedaję, bo zysku grosze a jak coś pójdzie nie tak to straty wizerunkowe wielokrotnie większe) i pewnie będzie się za to mścić jeszcze przez kolejne kilka pokoleń...
Nikt nie ma idealnego zasięgu wszędzie, ale po wstępnym rozpoznaniu lokalizacji mogę powiedzieć czy w danym miejscu dostarczę dobrej jakości usługę - jak nie będzie warunków to wolę zrezygnować, nie zależy mi na negatywnych opiniach.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum Banino

Wykończenie domu 90m2, Chmara deweloper (24 odpowiedzi)

Witam, Jak w tytule chętnie poznam wasze opinie, spostrzeżenia, orientacyjny koszt wykończenia...

Odzież bhp (16 odpowiedzi)

Czy ktoś coś wie, że hurtownia odzieży i akcesoriów bhp przy lotniczej w Baninie już otwarta?...

ul Księżycowa - mieszkańcy spuszczają szambo do kanalizacji!!! (5 odpowiedzi)

Sprawa została przekazana do Giminy i instytucji odpowiedzialnej za kanalizę. Nie wiem kto z...

do góry