Widok
Internet od TPSA (orange) totalne dno
Witam wszystkich. Nie wiem czy to tylko u mnie czy inni tez maja takie problemy? Internet rano dziala jak marzenie, ale jak zbliża sie wieczór korzystanie z niego to katorga.Zwalnia,zrywa połączenie itd itp.Dodam jak neostrada była od tpsa wszystko było ok, a jak do władzy dorwało sie orange to wszystko sie posypało. Mam pewne teorie poparte info z internetu, ale chciałbym poznac wasze opinie i spostrzeżenia na ten temat. Pozdrowienia to ALL
Czyli nie jestem sam w tym temacie.Z tego co sie dowiedziałem, rano nie ma takiego ruchu w sieci, ale za to wieczorem linie oraz centrala sa przeładowane i obciążone.Dlatego tak zamula a wspaniałomyślne orange nie przewiduje modernizacji sieci.Z mojej strony postanowiłem zerwać umowe z tymi złodziejami.W końcu za coś płacimy a oni maja to w ....
To sie nazywa nie dopełnienie warunków umowy ze strony dostawcy usług.
To sie nazywa nie dopełnienie warunków umowy ze strony dostawcy usług.
Wcześniej przerabiałem internet z plusa play tpsa wszystko to był jeden wielki koszmar przy podpisywaniu umowy obiecali złote góry a jak badziewie nie działało to nikt tym się nie interesował i tylko straszyli karami za zerwanie umowy po prostu wszyscy to gnoje do kwadratu
jedyny bardzo dobry internet który działa bez zarzutów
rano wieczorem a nawet w nocy we mgle w deszczach i mrozach to net-pol z chwaszczyna 507-981-943
i działa on na zasadzie fal radiowych tak samo jak telewizja i radio.Szczerze polecam.
jedyny bardzo dobry internet który działa bez zarzutów
rano wieczorem a nawet w nocy we mgle w deszczach i mrozach to net-pol z chwaszczyna 507-981-943
i działa on na zasadzie fal radiowych tak samo jak telewizja i radio.Szczerze polecam.
Sorry za moja poprzednia wypowiedź.Już emocje troche opadły.Ja rozumiem ,że nie ma u nas super szybkości,ale korzystamy z tego co dostępne i cieszymy sie ,z w ogóle jest.Jak sobie przypomnę ile było walki o to żeby mieć internet i jak chodził jeszcze nie dawno to te wszystkie narzekania doprowadzają mnie do furii.Ale tak to już jest ,ze jeszcze sie taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
To nie chodzi o narzekanie dla narzekania, ale o to ze tpsa podpisuje umowy na usługe, której tak naprawde nie jest w stanie dostarczyc i mozna czuc sie oszukanym i naciagnietym. My mamy 6 m w umowie i co ? - taki net jest tylko w tygodniu przed poludniem, wieczorami zwlaszcza w weekend 200-300ms opoznien i download 0,5 M. Regularnie reklamujemy i domagamy sie korekt faktur - nie wywiązują sie z umowy, my nie zamierzamy placic. Wkurzajace jest ze wprowadzono nas w błąd, zamiast od razu okreslic na co ich stac i czy zamierzają modernizowac siec w naszych okolicach. Teraz ewentualnie termin wypowiedzenia, zanim znów podpisze sie umowę z innym dostawcą - straciliśmy tylko czas, a mozna bylo tego uniknac gdyby od razu okresliliu sie ze nie sa w stanie zapewnic tego o co prosimy.
Epoka może podłączyć światłowód , ale tylko światłowód zwykły kabel im się nie opłaca:) . usługę wycenili na 400 zł miesięcznie . Podłączenie gratis. Dla mnie za drogo, dlatego korzystam z 3G , nic innego nie dział , brak zasięgu , było już kilku magików na dach wchodzili i nic ,czarna d*pa:). A Orange to zwykli oszuści umowę ze mnią podpisywali dwukrotnie , infolinia twierdzi że jest możliwość , podpisuje umowę przysyła livebox i na tym koniec , następnie umowę anulują , bez żadnej informacji i karzą płacić za brak zwrotu tego sprzętu. Ponad rok się z nimi woziłem.Szkoda gadać .
Witam.
Mam ten sam problem. Umowę z TP podpisałem na łącze do 20 Mb/s (w rzeczywistości powinno być od 12 do 20 Mb/s). W ciągu dnia wszystko śmiga tak jak powinno, niestety w godzinach popołudniowych/ wieczornych jest totalne dno. Duże pingi i przepustowość łącza w granicach 0,5 Mb/s. Usterki zgłaszałem już od dawna, jednak z czasem zacząłem robić to coraz częściej. Nie mam pretensji do ludzi na infolini, ale miejscowi technicy zaczeli robić ze mnie debila. Kika ostatnich zgłoszeń kończyło się sms od techników o treści w stylu "mogą wystąpić chwilowe problemy podczas korzystania z neostrady ". Nie wytrzymałem, przycisnąlem ich przez telefon i w końcu dowiedziałem się, że centrala z której korzystam ma za duże przeciążenia i nic z tym nie zrobią. Udało mi się wynegocjować zwrot części za rachunki. Czekam na wstępna propozycję odnośnie bonifikaty , ale z tego co sie dowiedziałem, może być to nawet zwrot 50% za rachunki odkąd zacząłem zgłaszać problemy. W lutym kończy mi się umowa, której na pewno nie przedłużę. Narazie szukam alternatywy.
Z tego co wiem, niedawno firma http://wave.com.pl postawila nowy nadajnik na ulicy Żeliwnej. Ktoś z tego korzysta?
Mam ten sam problem. Umowę z TP podpisałem na łącze do 20 Mb/s (w rzeczywistości powinno być od 12 do 20 Mb/s). W ciągu dnia wszystko śmiga tak jak powinno, niestety w godzinach popołudniowych/ wieczornych jest totalne dno. Duże pingi i przepustowość łącza w granicach 0,5 Mb/s. Usterki zgłaszałem już od dawna, jednak z czasem zacząłem robić to coraz częściej. Nie mam pretensji do ludzi na infolini, ale miejscowi technicy zaczeli robić ze mnie debila. Kika ostatnich zgłoszeń kończyło się sms od techników o treści w stylu "mogą wystąpić chwilowe problemy podczas korzystania z neostrady ". Nie wytrzymałem, przycisnąlem ich przez telefon i w końcu dowiedziałem się, że centrala z której korzystam ma za duże przeciążenia i nic z tym nie zrobią. Udało mi się wynegocjować zwrot części za rachunki. Czekam na wstępna propozycję odnośnie bonifikaty , ale z tego co sie dowiedziałem, może być to nawet zwrot 50% za rachunki odkąd zacząłem zgłaszać problemy. W lutym kończy mi się umowa, której na pewno nie przedłużę. Narazie szukam alternatywy.
Z tego co wiem, niedawno firma http://wave.com.pl postawila nowy nadajnik na ulicy Żeliwnej. Ktoś z tego korzysta?
Jeśli chodzi o zasięg, to wyczytałem na ich stronce:
"Bojano - na chwilę obecną większość Bojana jest w zasięgu naszej sieci." Ale jeśli chodzi o dokładne informacje, to musisz indywidualnie się dowiadywać bo tak jak wspomniałem wcześniej, nadajnik w Bojanie postawili parę dni temu i orientacyjna mapa ich sieci radiowej na stronie internetowej nie uwzględnia jeszcze Bojana.
Mieszkam przy Gryfa Pomorskiego i powiedzieli mi, że nie powinno być u mnie żadnych problemów. Wspomnieli nawet, ze robili jakiś test na Boajnie i przy opcji 25 Mb/s wyciągali nawet 40 Mb/s.
Jeśli ktoś zdecyduje się na korzystanie z ich usług to proszę o podzielenie się konkretnymi faktami, bo sam chętnie zamienię neostradę na cos innego.
PS. Coś mi się kojarzy, że umowa z nimi na czas nieokreślony jest, więc jak coś Ci się nie spodoba, to zrywasz z nimi współpracę nie ponosząc żadnych konskwencji. kamildopke@gmail.com
"Bojano - na chwilę obecną większość Bojana jest w zasięgu naszej sieci." Ale jeśli chodzi o dokładne informacje, to musisz indywidualnie się dowiadywać bo tak jak wspomniałem wcześniej, nadajnik w Bojanie postawili parę dni temu i orientacyjna mapa ich sieci radiowej na stronie internetowej nie uwzględnia jeszcze Bojana.
Mieszkam przy Gryfa Pomorskiego i powiedzieli mi, że nie powinno być u mnie żadnych problemów. Wspomnieli nawet, ze robili jakiś test na Boajnie i przy opcji 25 Mb/s wyciągali nawet 40 Mb/s.
Jeśli ktoś zdecyduje się na korzystanie z ich usług to proszę o podzielenie się konkretnymi faktami, bo sam chętnie zamienię neostradę na cos innego.
PS. Coś mi się kojarzy, że umowa z nimi na czas nieokreślony jest, więc jak coś Ci się nie spodoba, to zrywasz z nimi współpracę nie ponosząc żadnych konskwencji. kamildopke@gmail.com
Witam. Dotarałam tu z podobnym problemem. Każdy net jaki miałam pozostawia wiele do życzenia. kiedyś borykałam się z neostradą. kablówka na chełmie to porażka (ups) mobilny z play jeszcze wieksza. płaciłam 59zł za 2mbit prędkości;/ trafił do mnie przedstawiciel z firmy Netia. Z tego co wiem nie cieszy sie ona dobrą opinią ale wbrew wszystkiemu jestem zadowolona bo płacę tyle samo 59zł za 20mbit! Niestety nie mogę sobie pozwolić na stałe łącze ponieważ tam gdzie meiszkam nie mają kabli. Ale mobilka jest rewelacyjna. Polecam. Dodam jeszcze że niestety na infolinii czy w necie nie można otrzymać tak korzystnych ofert. Tak więc pozostaje czekać aż kiedyś jakiś pan zapuka do drzwi.
No to idźcie jeszcze na ul. 10 Lutego do biura Orange. Koszmar absolutny. Pierwsza odzywka, którą słyszymy w kontaktach z serwisem to "jesteśmy nr 1 w Polsce, zaufało nam 3 miliony odbiorców". Koszmar Wciąż przerwy w łączności, do tego pobierają opłatę za dzierżawę swojego łącza, a innej możliwości nie ma. Sprawę zgłosiłam do UOKiK, aby zbadali, czy nie jest to wykorzystanie sytuacji przymusowej.