Re: Internetowa apteka - proszę o opinie.
Odradzam zakupy. Specjalnie zamówienie złożyłem w środę koło 17., aby mieć leki przed weekendem. Apteka do realizacji zamówienia przystąpiła zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałem (powiedzmy...
rozwiń
Odradzam zakupy. Specjalnie zamówienie złożyłem w środę koło 17., aby mieć leki przed weekendem. Apteka do realizacji zamówienia przystąpiła zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałem (powiedzmy sobie szczerze - zamawiając artykuł większość klientów nie czyta regulaminów na kilka stron- bo inaczej zakup online byłby nie opłacalny czasowo). Gdy składałem zamówienie pokazała się informacja - 24h +1 dzień na dostawę. Składając zamówienie w środę, byłem pewny ze dostanę towar w piątek. Oczywiście w regulaminie są stosowne haczyki że jak wyjaśnia apteka, Odpowiedz nr 1:
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, iż składając zamówienie po godzinie 16 czas realizacji zamówienia to 48 godzin na kompletacje plus jeden dzień roboczy na wysyłkę. W związku z powyższym planowo w dniu dzisiejszym zamówienie opuści nasz magazyn z doręczeniem na poniedziałek.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Z pozdrowieniami,
Alina Wlazło
Po kolejnej dobie uzyskałem odpowiedź nr 2 - jeszcze bardziej kuriozalna i niespójna:
cyt:
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, iż informacja o realizacji zamówienia jest widoczna podczas jego składania. Również zaakceptował Pan regulamin w którym zawarte są informacje o dostawie i realizacji zamówienia.
Przygotowanie zamówienia i wysyłka towarów następuje nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych licząc od:
zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego PayU, przelewu tradycyjnego lub płatności kartą kredytową...
Do tego obsługa jest bezczelna bo zamiast przeprosić za opóźnienie to odpisuje w sposób nieprzemyślany, że klient coś zaakceptował. To były leki, których potrzebowałem na weekend. Nie otrzymałem ich wiec kupiłem stacjonarnie - będąc poinformowanym że mam prawo do odstąpienia od umowy z uwagi na zamówienie złożone na odległość .
I tutaj kolejna niespodzianka ze strony Apteki:
Cyt:
Według Prawa Farmaceutycznego nie ma możliwości zwrotu leków oraz wyrobów medycznych
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów,
w których:
przedmiotem umowy są towary mające krótki termin przydatności do użycia, o czym Apteka informowała klienta przy składaniu zamówienia;
przedmiotem umowy są towary, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
przedmiotem umowy są produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne, zgodnie z §6 ust. 1 powyżej.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Z pozdrowieniami,
Wioletta Wojciechowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta
Dla jasności sprawy - zamawiałem zestaw do inhalacji - proszek w saszetkach, 1 syrop wykrztuśny, i inne quasi leki, które miały wspomóc mnie w leczeniu głównym.
Także stanowczo i zdecydowanie odradzam korzystania z usług tej apteki.
W chwili zamieszczenia tej opinii - towaru jeszcze nie otrzymałem. Zamieściłem ją z uwagi na fakt, że otrzymałem kolejny mail w impertynenckiej względem klienta formie.
zobacz wątek