Inwesting

Deweloperzy

Gdańsk, Władysława Cieszyńskiego 17

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Piotr - ocena bardzo dobry kontakt, spotkanie na czas. Szczera i otwarta rozmowa na temat...
~Piotr
-

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 16 lutego 2024

Monika - ocena Deweloper godny zaufania. Po początkowych problemach z ogłoszeniem, Pan Jerzy...
~Monika
-

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 11 lutego 2024

Karolina - ocena Polecam Inwesting z całego serca. Bardzo profesjonalna i miła obsługa....
~Karolina
-

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 6 lutego 2024

Marzena - ocena Mieszkam sobie w budynku zbudowanym przez Inwesting już dobre kilka miesięcy...
~Marzena
-

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 2 lutego 2024

Kasia i Marek - opinia Od początku świetna współpraca i pomoc w realizacji kilku nietypowych marzeń...
~Kasia i Marek
-

ostatnia odp. 10 miesięcy temu

dodano: 12 czerwca 2023

Ewa - opinia wątek zamknięty Jestem bardzo zadowolona z odebranego mieszkania. Nie znam się więc...
~Ewa
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 21 marca 2022

Tomasz - opinia wątek zamknięty W maju 2021 odebrałem mieszkanie na osiedlu Park Emilii. Muszę przyznać, że...
~Tomasz
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 16 września 2021

Jan Kovalsky - opinia wątek zamknięty Moja opinia po odbiorze mieszkania na osiedlu Eureka (Przymorze): solidny...
~Jan Kovalsky
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 6 kwietnia 2020

Jarosław - opinia wątek zamknięty odebrałem mieszkanie przed miesiącem ,wszystko w porządku,a każdy fachowiec...
~Jarosław
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 20 grudnia 2019

Z czystym sercem polecam wątek zamknięty Kupiłam mieszkanie w 2014 r. na Osiedlu Promiennym. Jak nie było, tak nie ma...
~Katarzyna
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 30 września 2019

Wielkie BRAWA !!! wątek zamknięty b. dobrze zorganizowana firma dbająca o każdy etap przedsięwzięcia - od...
~Hanna
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 26 września 2019