Widok

Inżynieria zasobów naturalnych

Witam,

Co słyszeliście o tej specjalizacji? Póki co nie ma programu żadnego, ciężko znaleźć jakieś informacje.
Jest to "kierunek" uruchamiany jako specjalizacja od pierwszego semestru na kierunku oceanotechnika na wydziale OIO. Czy PG ma kadrę, która zna się na takich rzeczach? Mam lekkie obawy, że mimo wszystko będzie to bardziej oceanotechnika niż inżynieria zas. naturalnych. Generalnie, czy ktoś coś wie na temat tego kierunku?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dołączam się do pytania kolegi , bardzo interesuje mnie ta specjalizacja i jakie występują po niej możliwości pracy ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, jestem studentem tejże specjalizacji. Wiem, że odpowiedź jest trochę spóźniona, ale może da to do myślenia osobom, które robią przymiarki do PG na rok 2013/2014.

W praktyce wygląda to tak, że przez półtorej roku będziemy uczyć się budować okręty, a przez kolejne półtorej roku, przynajmniej w teorii, jak eksploatować zasoby naturalne.
Oczywiście jest to kompletny bezsens, bo w przez te 3 i pół roku studiów, ani nie nauczymy się dobrze budować okrętów ani wydobywać zasobów. Jeżeli chodzi o kadrę to wiadomo mi o jednym profesorze (prof. Michalski), który ma jakiekolwiek pojęcie w tej branży. Jeżeli chodzi o inne osoby-nie mam pojdęcia. Także podejrzewam, że będzie to niestety kompletna prowizorka, o ile nic się nie zmieni w planie naszych studiów.

Lepiej iść na PŚ, PW albo AGH żeby studiować ten kierunek.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
witaj, studiujesz to? wiec jak to czytasz to odezwij sie na mojego mejla mam kilka pytan adr.a05@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Nie wiem czy pisałeś to przed tym czy po tym jak ruszyła nowa specjalizacja na studiach II stopnia. Bo może rzeczywiście lepiej studiować inżynierię zasobów na AGH ale technologii podwodnych to już tam nie znajdę :P