Odpowiadasz na:

mam zły dzień więc wszystkich mam w ... Jak można tak usprawiedliwiać zachowanie? Bardzo nieprofesjonalne. Nie dotyczy to oczywiście tylko kierowców- dotyczy to wszystkich, którzy w pracy mają... rozwiń

mam zły dzień więc wszystkich mam w ... Jak można tak usprawiedliwiać zachowanie? Bardzo nieprofesjonalne. Nie dotyczy to oczywiście tylko kierowców- dotyczy to wszystkich, którzy w pracy mają bezpośredni kontakt z klientem. Nie wyobrażam sobie żebym mogła się wyżywać na kliencie tylko dlatego, że wstałam dziś lewą nogą, lub ktoś był dl mnie nieuprzejmy. Pracuję na infolinii, co chwila ktoś dzwoni z pretensjami, niektórzy są agresywni i ubliżają. Mimo to każdą następną rozmowę zaczynam uprzejmie i nie daje poznać po sobie, że jestem zdenerwowana.
Nie, takie zachowanie nie powinno mieć miejsca.
Rozumiem oczywiście, że bywają chamscy pasażerowie i, że mogą wyprowadzić kierowcę z równowagi, jednak nie powinno to się odbijać na jego stosunku do innych, bogu ducha winnych pasażerów.

zobacz wątek
12 lat temu
~g

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry