Odpowiadasz na:

jak wygląda rozpatrywanie zażalenia, skargi

przykład: pasażer idzie punktualnie na wyznaczoną godzinę o której ma być autobus, ten przyjeżdża i odjeżdża szybciej niż zakłada rozkład, (kolejny autobus jest np za 30 minut - mam na myśli akurat... rozwiń

przykład: pasażer idzie punktualnie na wyznaczoną godzinę o której ma być autobus, ten przyjeżdża i odjeżdża szybciej niż zakłada rozkład, (kolejny autobus jest np za 30 minut - mam na myśli akurat przypadek Kosakowa, więc ciężko będzie dojść gdziekolwiek pieszo) w wyniku czego pasażer nie zdąża i autobus mu ucieka. Składamy skargę do ZKM, ZKM wyjaśnia sprawę pytając kierowcy jak było, kierowca mówi, że odjechał punktualnie. Sprawy nie było, zostaje umorzona, zażalenie bezzasadne. Tak się załatwia skargi w ZKM.

Pozdrawiam ZKM.

zobacz wątek
12 lat temu
~edek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry