Widok
Jak na razie polecam :)
Mam w Multimediach TV cyfrową i internet. Co do telewizji to mogłoby być lepiej, myślałam, że więcej tych kanałów będzie no ale cóż, moja wina, mogłam jej nie brać, bo w sumie większość tych kanałów mam na normalnej TV. Internet śmiga bezproblemowo, nie mam żadnych przerw w dostawie, jestem zadowolona. Ale do meritum - obsługa klienta rewelacyjna (o dziwo). Wydzwaniałam do nich już wielokrotnie, i co mnie najbardziej zdziwiło - tempo w jakim odbierają telefon. Za każdym razem jak dzwoniłam trafiałam na sympatycznych konsultantów, i co najważniejsze- pomocnych!! Technicy, którzy instalowali mi to wszystko też super, przyjaźni, pogadali, pożartowali, wszystko bezboleśnie poinstalowali pomimo początkowych problemów. Plusem jest to, że noszą ze sobą zapas dekoderów - akurat ten pierwszy nie zadziałał i od razu mieli drugi w zapasie, czyli - nie trzeba niepotrzebnie czekać na wymianę. Co do minusów - są dość drodzy, szczególnie porównując ceny z innymi dostawcami. Dużo sobie liczą za aktywacje, router, koszty początkowe, etc. Mimo wszystko - chyba pierwszy raz spotykam się z kompetentną i miłą obsługą klienta, co rekompensuje wszelkie finansowe niedogodności :)
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 6
oferta: 4
jakość usług: 5
awaryjność: 6
przystępność cen: 4
ocena ogólna: -
5.0
* maksymalna ocena 6
Widocznie pracujesz w Multimedii i masz tel. bezpośrednie. Nie każdy ma tak łatwo. Na infolinię zawsze trzeba czekać, internet działa dobrze tylko dobę po złożeniu reklamacji na prędkość.A najciekawiej robi się jak po latach chciałabyś wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, kilkusetzłotowe kary nikogo już nie dziwią. Życzę powodzenia o naiwności!