Odpowiadasz na:

Roszczeniowi konsumenci

Chciałbym poczytać artykuł o roszczeniowych klientach gastronomii .To jest dopiero plaga .Wszystko się należy ,tylko dej dej dej , daj dodatkowe opakowanie za które właściciel przybytku płaci... rozwiń

Chciałbym poczytać artykuł o roszczeniowych klientach gastronomii .To jest dopiero plaga .Wszystko się należy ,tylko dej dej dej , daj dodatkowe opakowanie za które właściciel przybytku płaci należy się za darmo ,no bo przecież kupuje frytki w dużym opakowaniu to nie kupi małych tylko duże chce rozdzielić na dwa a drugi kartonik się należy jak psu buda bo on jest klient i płaci za frytki , albo 4 widelce do jednej porcji frytek , 5 grubych serwetek bo nos chce wysmarkać ,gorącą wodę bo musi bachorowi madka mleko zalać ale że prąd i woda kosztuje to już nie widzi - no przecież się należy jak i całe pińcet plus . Obojętnie jak tanio się robi i duże porcje a zarobek żaden to i tak źle .Bo we łbach zakutych chyba z czasów PRL zostało że gastronomia to zarabia 500%hahaha każdy widzi tylko paragon : stówkę zapłaciłem jak przyjdzie takich 10 osób to tysiąca ma zdzierca przecież ,ale kosztów to już nie widzą .Nikomu nie bronie gastronomii otworzyć .Tylko niech sobie jeden z drugim zobaczy jaka to inwestycja i zapiernicz od rana do nocy .Jakie koszty i brak życia .Stres wykańczający i jeszcze te durne komentarze nauczyli się z telefonów korzystać i czują się ekspertami w każdej dziedzinie .I tylko ile jeszcze jak długo będę czekać i co minutę pytania i sterczenie jak kat i poganianie i powalone miny .Ciekawe czy u siebie w pracy się zachowuje jak książę . Większość to słoma z butów .

zobacz wątek
3 lata temu
~Kucharz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry