Re: Jak się bronić, przed lekarzem
> Po dziesięciu latach podziękowałem za świadczone usługi
I bardzo dobrze zrobiłaś. Portfel jest najlepszym argumentem :)
Swego czasu, kiedy jedna z firm ubezpieczeniowych...
rozwiń
> Po dziesięciu latach podziękowałem za świadczone usługi
I bardzo dobrze zrobiłaś. Portfel jest najlepszym argumentem :)
Swego czasu, kiedy jedna z firm ubezpieczeniowych dopiero wprowadzała ubezpieczenia zdrowotne do swojej oferty, babki z Centrali, które zajmowały się jego konstrukcją i wdrażaniem, bardzo naciskały na szkoleniach, aby dopytywać Klientów, czy są zadowoleni i informować o wszelkich zgrzytach. I wiem, że do dzisiaj są na tym punkcie wrażliwe i w razie problemów "ostro jadą" z placówką.
A dla przychodni - utrata jednego czy kilku pacjentów może być niezauważalna - ale jednego ubezpieczyciela, już tak, i to znacząco.
zobacz wątek