Odpowiadasz na:

Re: Jak się bronić, przed lekarzem

> Po dziesięciu latach podziękowałem za świadczone usługi

I bardzo dobrze zrobiłaś. Portfel jest najlepszym argumentem :)

Swego czasu, kiedy jedna z firm ubezpieczeniowych... rozwiń

> Po dziesięciu latach podziękowałem za świadczone usługi

I bardzo dobrze zrobiłaś. Portfel jest najlepszym argumentem :)

Swego czasu, kiedy jedna z firm ubezpieczeniowych dopiero wprowadzała ubezpieczenia zdrowotne do swojej oferty, babki z Centrali, które zajmowały się jego konstrukcją i wdrażaniem, bardzo naciskały na szkoleniach, aby dopytywać Klientów, czy są zadowoleni i informować o wszelkich zgrzytach. I wiem, że do dzisiaj są na tym punkcie wrażliwe i w razie problemów "ostro jadą" z placówką.
A dla przychodni - utrata jednego czy kilku pacjentów może być niezauważalna - ale jednego ubezpieczyciela, już tak, i to znacząco.

zobacz wątek
12 lat temu
~sadyl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry