Widok
Jak stracić klienta w 5 min.
Oddaliśmy rower na naprawę amortyzatora, naprawę hamulca przedniego i sztycy kierownicy. Po 5 dniach dostaje SMS-a - cena i że jest gotowy. Cena przekraczała wartośc roweru !!!
Po wizycie okazało się, ze podbno "mówili" na pytanie kiedy nie umieli odpowiedzieć. Jedynym kontaktem był sms z ceną PO wykonaniu i rozmowa podczas oddawania roweru
Pan usiłował wmówić żonie, ze mówił a drugi Pan z pomieszczenia obok wtórował - że on też słyszał ;-)))
Oczekiwałem sms-a albo telefonu z pytaniem: Wyszło tyle i tyle - robić?
Jako że jeżdżę tam regularnie uczulam wszystkich na dopytanie się ile dokładnie co kosztuje, żeby uniknąć potem szoku.
Sam serwis oceniam bardzo wysoko - obsługa natomiast na poziomie rosyjskiego sklepu z odkurzaczami w Gruzji.
Czuje niesmak i smutek - bo to takie typowo polskie - lepiej kogoś przekręcić na 150 zł i miec kasę niż mieć stałego klienta.
Po wizycie okazało się, ze podbno "mówili" na pytanie kiedy nie umieli odpowiedzieć. Jedynym kontaktem był sms z ceną PO wykonaniu i rozmowa podczas oddawania roweru
Pan usiłował wmówić żonie, ze mówił a drugi Pan z pomieszczenia obok wtórował - że on też słyszał ;-)))
Oczekiwałem sms-a albo telefonu z pytaniem: Wyszło tyle i tyle - robić?
Jako że jeżdżę tam regularnie uczulam wszystkich na dopytanie się ile dokładnie co kosztuje, żeby uniknąć potem szoku.
Sam serwis oceniam bardzo wysoko - obsługa natomiast na poziomie rosyjskiego sklepu z odkurzaczami w Gruzji.
Czuje niesmak i smutek - bo to takie typowo polskie - lepiej kogoś przekręcić na 150 zł i miec kasę niż mieć stałego klienta.
wypowiedź zmoderowana ( 2013-06-27 12:59:51)
Moja ocena
obsługa: 1
asortyment: -
jakość usług: 5
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
3.0
* maksymalna ocena 6