Re: Jak zablokować nr od wróżek? - 73666 oraz 73099, 71099 oraz 7339 72203 i 7257
TYLKO I WYŁĄCZNIE
§4 DOSTĘPNOŚĆ USŁUGI
1. Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T
-
Mobile,...
rozwiń
TYLKO I WYŁĄCZNIE
§4 DOSTĘPNOŚĆ USŁUGI
1. Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T
-
Mobile, Orange, Plus, Play)
zarówno w syst
emie postpaid (usługi abonamentowe) jak i prepiad (usługi przedpłacone) oraz Mix.
§5 REKLAMACJE
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne wynikłe
wskutek wad bądź nieodpowiednich parametrów sprzętu te
leinformatycznego.
2. Organizator nie rozpatruje reklamacji związanych ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych. Tego typu
reklamacje winny być kierowane do operatora sieci,w której Użytkownika posiada telefon.
3. Organizator zastrzega możliwość
wystąpienia przerw w obsłudze komunikatów SMS, wynikających z
przyczyn technicznych dotyczących sprzętu służącego do obsługi Usługi lub innych przyczyn niezależnych od
Organizatora.
4. Organizator dołoży należytych starań dla zapewnienia szybkiego i nieog
raniczonego dostępu do Usługi.
Organizator zastrzega jednak, że nie można wykluczyć wystąpienia problemów z uzyskaniem dostępu do Usługi,
wynikłych wskutek siły wyższej lub innych podobnych nieoczekiwanych okoliczności, którym Organizator nie
mógł zapobiec
przy dochowaniu należytej staranności. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi wraz ze
szczegółowym opisem, należy zgłaszać do Organizator na adres Locon Sp. z o.o., Ul. Tama Pomorzańska 1 70
-
030 Szczecin z dopiskiem na kopercie Ezoteryka SMS lub poc
ztą elektroniczną na adres
reklamacje@magicznewrozby.pl lub pod numerem telefonu +48 91 431 89 83 (numer stacjonarny w strefie
szczecińskiej, dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30
-
16:30).
5. O rozpatrzeniu reklamacji Użytkown
icy zostaną powiadomieni: 1. W przypadku złożenia reklamacji drogą
mailową
Użytkownicy otrzymają odpowiedź z rozpatrzeniem reklamacji drogą mailową. 2. W przypadku
złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty lub telefonicznie
Użytkownicy otrzymają odpo
wiedź z
rozpatrzeniem reklamacji listem poleconym, drogą mailową lub telefonicznie
w zależności od preferencji
Użytkownika.
6. Realizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o
rozstrzygnięciu zachowując formę
określoną w par 14 ust. 5.
To jest regulamin tych p******ców, żadne smsy STOP itp
zobacz wątek