W dniu, w którym miała zostać dostarczona przesyłka o 16:40 otrzymałem wiadomość, że nie było mnie w domu i muszę sobie paczkę odebrać z punktu 2 km dalej. Oczywiście cały dzień w domu byłem! Zadzwoniłem do centrali z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Po wysłuchaniu skargi skontaktowali się z kurierem po czym do mnie oddzwonili. Według kuriera nie było mnie w domu i nie mógł zostawić nawet awizo bo się bał, że ktoś zabierze. Jest to zwykłe kłamstwo, ponieważ u mnie na klatce, skrzynka na listy znajduje się przed domofonem, więc mógłby to zrobić gdyby tutaj był. Pani z biura zapytała czy chcę żeby paczka została do mnie dostarczona ponownie, co uwaga - zajęłoby kolejne 2 dni. 2 km w 2 dni! Powiedziałem, że odbiorę ją osobiście, bo nie będzie mnie w domu. Niestety 2 dni później, kiedy byłem po paczkę w punkcie odbioru, okazało się, że jej nie ma, bo pani z obsługi ustawiła, żeby mi ją jednak dostarczyć do domu. Zajęło to kolejne 2 dni. Tak więc zamiast otrzymać ją w poniedziałek, dostałem ją w piątek i dodatkowo niepotrzebnie zapieprzałem po paczkę. Nie polecam nikomu.