Widok

Jaki kurs kosmetyczny wybrać?!

Szukam dobrego kursu kosmetycznego na terenie trójmiasta, który zakończy się jakimś liczącym się certyfikatem. Zastanawiam się nad Europejskim Centrum Kształcenia i Europejską Edukacją. Jeśli uczestniczyliście w tych kursach, to proszę o opinię i pomoc w wyborze. A może odbyliście dobre kursy gdzieś indziej? Zależy mi na tym, żeby się bardzo dużo nauczyć i mieć dobry certyfikat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jesli chcesz sie dużo nauczyć to idz na studia: kosmetologia. a nie na kurs, później mamy takie kosmetyczki,jakie mamy...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Po studiach też nie każdy jest mądry i kompetentny! Niestety! :/ Trzeba to lubić, robić z pasją, uczyć się dla siebie, a nie tylko po to, żeby zdać... Ja studiuję, ale inny inny kierunek. Kosmetologię chciałabym zrobić dodatkowo, a nie mogę sobie pozwolić na kilka lat nauki drugiego kierunku jednocześnie. Dlatego poszukuję dobrego, intensywnego kursu. Fajnie, gdyby kolejne odpowiedzi mi w tym jakoś pomogły. ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja wybrałam szkołę 2-letnią kosmetyczną darmowa ale na początek wystarczy, bo kurs nic nie da, człowiek nic sie prawie nie uczy, byłam ostatnio na kursie wizazu za prawie 1000zł i nic sie nie nauczyłam, bo kobieta pokazywała tylko zdjęcia w necie i mówiła tak pomalujcie, a sama nic nie pokazała od siebie totalna porażka roku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A długo już jesteś w tej szkole, czy dopiero zaczęłaś? Dobrze uczą? Ja studiuję zaocznie, muszę też pracować, więc mimo że darmowa, raczej nie dałabym rady. :/ 2 lata to sporo czasu, a trzeba skądś brać kasę na dokończenie studiów i życie...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0