Widok

Jakość i naprawa usterek

Posiadam kablówkę, którą obsługuje firma Multimedia. Miejscowość to Osiedle Niewiadów ok. 10 km od Tomaszowa Mazowieckiego. Nasz pakiet to ok. dwudziestu kilku programów, których jakość odbioru jest niewiele lepsza od programów odbieranych przy pomocy anten standardowych. Od momentu przejęcia sieci kablowej przez firmę Multimedia ilość programów dla danego pakietu jest niezmienna ale cena w tym czasie wzrosła o ponad 30%(aktualnie 43,50zł)). Można by to wszystko jeszcze zrozumieć ale jakość obsługi jest tragiczna. W pakiecie mamy AXN, który co kilka dni ginie lub nie ma głosu i tak potrafi być przez kilka tygodni. Aktualnie nie ma głosu na programie AXN od 22 grudnia czyli już 8 dzień. Nie ma komu tego zgłosić. Wczoraj przez trzy godziny dzwoniłem do biura obsługi w Tomaszowie Mazowieckim(044 723 80 06). Telefon był non sto zajęty tak jak by to było zrobione celowo. Próbowałem też dodzwonić się do Gdyni ale konsultanci byli cały czas zajęci. Można z tego wywnioskować że Multimedia nie mają konkurencji i zupełnie nie dbają o klienta.
Wracając do programów telewizyjnych. FilmBox nie odbiera od 8 dni. Jakość programów TV1 i TV2 jest gorsza niż z anteny siatkowej. Dźwięk jest monofoniczny i podobno nie opłaca się zmieniać na stereo. Nie ma perspektyw na internet kablowy(może i dobrze bo jak będzie taka jakość jak TV to tylko szkoda zdrowia).
W związku z ciągłymi problemami ok 20% mieszkańców przeszła na indywidualne anteny satelitarne(Polsat, Cyfra itp) lub odbierają podstawowe pakiety z anten siatkowych. I właściwie kółko się zamyka czyli maleją przychody z opłat za kablówkę to i pogarsza się jakość obsługi i nie ma możliwości przejścia na stereo, zwiększenia ilości programów, naprawy usterek czy też wdrożenia internetu.
W aktualnej sytuacji jedynym rozsądnym wyjściem jest założenie indywidualnej anteny bo opłata miesięczna będzie porównywalna ale ilość programów kilka razy większa przy super jakości nie mówiąc już że część programów jest już w HD.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
awaryjność: 1
 
dodatkowe usługi: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Księgowanie wpłat

Wielkim problemem jest księgowanie faktur-płacę regularnie z wyprzedzeniem wszystkie zobowiązania,ale przy następnej fakturze mam wezwanie do zapłaty za poprzedni miesiąc-mieszkanka Grudziądza
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry