Odpowiedź obiektu
Pani Joanno,
dziękujemy za podzielenie się swoją opinią – każda taka informacja jest dla nas cennym źródłem do refleksji i pracy nad jakością usług.
Doceniamy, że zwróciła Pani uwagę na...
rozwiń
Pani Joanno,
dziękujemy za podzielenie się swoją opinią – każda taka informacja jest dla nas cennym źródłem do refleksji i pracy nad jakością usług.
Doceniamy, że zwróciła Pani uwagę na wystrój i wyjątkową historię tego miejsca – to dla nas ważny element tożsamości, który staramy się pielęgnować.
Uwagi dotyczące jakości traktujemy bardzo poważnie i zostały one przekazane zarówno zespołowi kelnerskiemu, jak i kuchni. Cieszymy się, że jedna z osób z obsługi została pozytywnie przez Panią zapamiętana – przekazaliśmy jej te słowa.
Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług i przykro nam, że tym razem nie udało się spełnić Pani oczekiwań. Mamy nadzieję, że mimo wszystko da nam Pani kiedyś jeszcze jedną szansę, by pokazać się z lepszej strony.
Z pozdrowieniami,
Zespół Restauracji Stara Kuchnia
zobacz wątek