Życzę Wam obojgu, żeby jak najszybciej skończyła się Wasza męka z internetem od nich. Też męczyłem się kilka lat, do dziś dziwię się sobie jak to wytrzymywałem! Zmieniłem na Neostradę i różnica...
rozwiń
Życzę Wam obojgu, żeby jak najszybciej skończyła się Wasza męka z internetem od nich. Też męczyłem się kilka lat, do dziś dziwię się sobie jak to wytrzymywałem! Zmieniłem na Neostradę i różnica jest nie do opisania. Zero problemów, szybkość zawsze wyższa (!) niż w umowie, bardzo rzadko zdarzają się przerwy w dostępie - czyli zupełnie odwrotnie niż z internetem z JPK. Płacę kilkanaście złotych więcej, ale mam internet dobrej jakości!
Dodatkowo zauważyłem, że najprawdopodobniej firma JPK zaczęła poprawiać swój wizerunek w internecie - co prawda na forum trojmiasto nic nie mogą zrobić z negatywnymi opiniami, ale np. na "go work" jeszcze do niedawna było kilkadziesiąt samych negatywnych opinii, a teraz są praktycznie same pozytywne! Jakim cudem? Co stało się z negatywnymi opiniami, gdzie zniknęły? Dodatkowo na swojej stronie internetowej stworzyli podstronę "Opinie klientów JPK zadowolonych z usług JPK". Hahaha. Śmierdzi na kilometr. Na podstawie posiadanej wiedzy i umiejętności oceny sytuacji mam swoje przypuszczenia o co tu chodzi...
zobacz wątek
7 lat temu
~były (na szczęście) klient jpk