Widok
KOSZMAR, KTÓRY NIE CHCE SIĘ SKOŃCZYĆ.....
To najgorszy poziom obsługi klienta, z jakim zetknęłam się w swoim całym życiu. Po przejęciu dawnej Satry przez Stream, z miesiąca na miesiąc spadał poziom usług - ciągłe problemy z internetem i tv. Gdy już nie miałam siły składać reklamacji i walczyć z biurem, wypowiwedziałam
umowę - w marcu tego roku. Miesięczny okres wypowiedzenia (uff) i od maja powinnam mieć już spokój. Tymczasem oni ciagle wysyłają mi faktury i kolejne wezwania do zapłaty - za maj, czerwiec, lipiec, chociaż przyjęli moje wypowiedzenie (!), co dostałam na piśmie. Obawiam się, że znajdę się w jakimś rejestrze, bo ostatnio ich prawnik postraszył mnie przekazaniem sprawy do kancelarii windykacyjnej. Nie wiem, jak od nich się uwolnić??? Wszystkim odradzam tą firmę,idźcie do każdego innego operatora, tylko nie korzystajcie z usług Stream Communications!
umowę - w marcu tego roku. Miesięczny okres wypowiedzenia (uff) i od maja powinnam mieć już spokój. Tymczasem oni ciagle wysyłają mi faktury i kolejne wezwania do zapłaty - za maj, czerwiec, lipiec, chociaż przyjęli moje wypowiedzenie (!), co dostałam na piśmie. Obawiam się, że znajdę się w jakimś rejestrze, bo ostatnio ich prawnik postraszył mnie przekazaniem sprawy do kancelarii windykacyjnej. Nie wiem, jak od nich się uwolnić??? Wszystkim odradzam tą firmę,idźcie do każdego innego operatora, tylko nie korzystajcie z usług Stream Communications!