Widok

KOSZMAR Z OBSŁUGĄ KLIENTA

zarówno telefoniczna jak i bezpośrednia obsługa klienta - KOSZMAR. Panie pracujące w biurze nie wiedzą nic, odsyłają w kółko do telefonicznego biura obsługi klienta (gdzie odsyłają bezpośrednio do biura w Gdańsku). Żadnej sprawy na miejscu nie można załatwić poza podpisaniem umowy na montaż licznika. Po co jest to biuro w takim razie? Na infolinii też wisi się w nieskończoność, żeby usłyszeć, że tak musi być i koniec - bez żadnych tłumaczeń i argumentów. Tak to już niestety jest jak jest się monopolistą na rynku...
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: -
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja miałam podobne doświadczenie z obsługą klienta, do momentu, aż znalazłam się na Matarni w parku handlowym w Gdańsku, tam kompleksowo, w miłej atmosferze przepisałam liczniki z mojej babci na mnie, normalnie szok, dobrze, że są od niedawna i nie ma tam kolejek.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry