Kilka tygodni temu trafiłem do eurodent-u na Przymorzu. Przywitały mnie bardzo miłe i panie recepcjonistki, które swym uśmiechem zmniejszyły mój lęk przed zębologiem, a i pomogły mi ustalić wizyty tak, aby mi pasowało.
Pani Katarzyna Żabecka która leczyła moje zęby, cudowny lekarz-dentysta z nietuzinkowym podejściem do pacjenta. Na pierwszej wizycie przedstawiła plan leczenia, objaśniając szczegóły postępowania. Na każdej z wizyt tłumaczyła co będzie robić, a pracę wykonała z pełną starannością. Z czystym sumieniem mogę polecić tą Panią.
W oczy niestety ubodły mnie braki? w sprzęcie i materiałach zużywanych, lub oszczędności firmy? w gabinecie brakowało wypełnień i narzędzi choć nie powinno. w efekcie skończyło się to pielgrzymką po obiekcie w poszukiwaniu czegoś... na domiar złego podczas jednej wizyty przez gabinet, w którym byłem leczony, przewinęła się prawie cała obsługa łącznie z panią manager i jakimś facetem, który mówił coś o przestawianiu zlewu w inne miejsce. czy hydraulika nie można było umówić w momencie kiedy gabinet miał przerwę?
podsumowując: jakość usług dobra, będąc kierownikiem placówki zadbał bym o komfort pacjenta.