W dniu 29.07.2018r. w porze obiadowej, postanowiliśmy spróbować pierogów. Złożyliśmy zamówienie na pierogi (2xpiecuchy po 3szt.) oraz napoje (lemoniada i cola). Napoje otrzymaliśmy po ok. 15min. Na pierogi nadal czekaliśmy. Kiedy minęło 40min i w końcu udało nam się złapać wzrokiem kelnera (zamówienie przyjęła inna kelnerka - p. Ola, ale nie było jej w zasięgu wzroku), poprosiliśmy go aby sprawdził co się dzieje z naszym zamówieniem. Kelner miał się zapytać w kuchni..i niestety nie wrócił do nas z żadną informacją. Obsługiwał pozostałe stoliki w naszym rejonie, jednak do nas nie podszedł. Żadnej informacji, żadnych przeprosin, nic. Po kolejnych 15min oczekiwania (łącznie 55min od momentu złożenia zamówienia) zrezygnowalismy, zapłaciliśmy za napoje i wyszliśmy głodni. Menedżer nie wytłumaczył nam co było powodem nieotrzymania zamówienia. Zwyczajowej rekompensaty, czy zachęty do ponownego odwiedzania restauracji nie było. Mimo, że pierogarnia w Gdańsku jest bliżej, będziemy zmuszeni jeździć do Torunia (tam taka sytuacja nigdy nam się nie zdążyła, a stołujemy się od pocz.jej istnienia). Liczę, że moja opinia spowoduje jakieś zmiany. Póki co obsługa do poprawki.