pojęcie klient jest zupełnie obce tej firmie i ludziom w niej pracującym. a że dodatkowo w wypadku tej "zacnej"firmy rozmowa z klientem przyjmuje formę darcia sie na rzeczonego, a byłem nim ja, pozwalam Wam wszystkim opowiedzieć jak to jest.
po pierwsze
zanim kupisz tam rower poproś sprzedawcę w gwarancję i zapoznaj się z jej warunkami. bo w przeciwieństwie do innych producentów i sprzedawców bardzo możesz się zdziwić. generalnie umowa gwarancyjna obejmuje 2 lata ale praktycznie nie obejmuje żadnych części....
po drugie
nie kupuj roweru np. mtb bo możesz usłyszeć od krzyczącego sprzedwacy, że łańcuch jest zabrudzony piachem a przecież wiadomo, że te rowery nie są do tego rodzaju terenu przeznaczone...
po trzecie
pierwszy przegląd gwarancyjny polega na " sprawdzeniu śrubek i powietrza i czy wszystko jest ok". reszta jak na przykład bardzo cieżko pracująca korba i wibracje od łożyska ich nie interesują bo wynikają ze złej eksploatacji.
po czwarte
jesteś klientem na którego zwyczajnie można krzyczeć jeżeli ma się odmienne zdanie.

Drogi Potencjalny Kliencie!!! jeżeli zależy Tobie na takiej obsłudze serwisowej, posprzedażowej jak powyżej to zdecydowanie idź i kup rower tej firmie!!!
emocje i zmieszanie z błotem pewne.
ps. co mnie podkusiło, żeby kupić tam rower? do dziś nie wiem....