Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za wyrażenie opinii w sprawie działania naszej firmy.

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza praca była na najwyższym poziomie, co potwierdzają setki... rozwiń

Dziękujemy za wyrażenie opinii w sprawie działania naszej firmy.

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza praca była na najwyższym poziomie, co potwierdzają setki obsłużonych i zadowolonych klientów.

W przypadku pani zlecenia, zamówiła pani podstawowy, najtańszy wariant montażu „montaż surowy”, a oczekuje pani wykonania wersji dodatkowo płatnej. U każdego dostawcy, nie tylko u nas sposoby wykonania montażu są różnicowane. Podczas wizyty u pani już po montażu wskazaliśmy, przyczynę dostawania się wody domu – zatkanie otworów odwodnieniowych przez ekipę, która wykonywała taras oraz poinformowaliśmy panią co ta ekipa powinna zrobić, aby wyeliminować ten efekt.

Rozumiem pani zdenerwowanie, gdyż zajmowanie się samemu budową i borykanie z problemami z tym związanymi jest niewątpliwie bardzo trudne, nie mniej jednak, jako firma nie możemy odpowiadać za błędy popełniane przez inne ekipy.

Chętnie pomożemy w naprawieniu sytuacji w tematach, które są z wiązane z naszą usługą.

zobacz wątek
1 rok temu
Klient z traktu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry