Widok

Klimatyzacja Groupon bez rewelacji

Sam Groupon kosztował mnie 49 zł,
W opisie oczywiście nie było mowy o dopłacie za dezynfekcję.
Zakupiłem swój preparat za 35 zł bardzo podobny do tego wykorzystywanego w serwisie.
W ramach sprostowania gdybym od razu z Grouponem otrzymał informację ile muszę dopłacić za w/w usługę pewnie dałbym im zarobić już te 40 zł.
Dodatkowo zakupiłem własny filtr kabinowy w cenie 30 zł.
Całość usługi wyniosła mnie 49 zł (groupon)+ 35 zł (preparat) + 30 zł (filtr) + 15 zł (dodatkowe 100 ml czynnika).
Zasugerowano mi również potrzebę wymiany nieszczelnych zaworków, z czego nie skorzystałem. W ciągu 2 lat ubytek czynnika chłodzącego wyniósł 160 ml (z 700 ml) więc zaworki chyba nie były jeszcze takie złe.
Paragonu fiskalnego nie otrzymałem.
Ogólnie młody chłopak, który wykonywał usługę sprawiał wrażenie całkowitego braku profesjonalizmu, zaś jego szef (typ młodego byznesmena) stale go opierniczał za brak wystarczającego zaangażowania w wykonywaną pracę.
Nigdy już nie skorzystam z usług z firmy Auto House. Typ serwisu, który stara się wyciągnąć od klienta ostatni grosz.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Podpisuje sie pod tym bezwzglednie. Profesjonalizmu brak, podejście "jak naciągnąć klienta". Słyszałem tez rozmowe z klientem który naprawiał tam auto, szkoda gadać jak chcieli wyciagnąć kase.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry