Widok

Kompletny brak obsługi klienta - KLIENT DLA NICH NIE ISTNIEJE

Ich klientem można zostać bardzo szybko - wystarczy zadzwonić i już w podskokach instalator biegnie do nas z umową, po czym spokojnie korzysta się z ich kablówki..... aż do czasu, gdy skończy nam się okres promocyjny umowy, wówczas klient przeradza się w NAJWIĘKSZEGO FRAJERA I OBSŁUGA MULTIMEDIA POLEGA JUŻ TYLKO NA WYDOJENIU GO BEZ SKRUPUŁÓW DO OSTATNIEGO GROSZA. Oni czatują tylko na moment gdy kończy się okres promocji, bo wtedy mogą przystąpić do ich ulubionego zajęcia, czyli GOLENIA FRAJERÓW. Nagle dowiadujemy się na fakturze że nasz abonament się podwoił z 49,45PLN za pakiet kablówki do 99,78PLN, po szybkim telefonie do Multimedia dowiaduje się, że UWAGA FRAJERZE - DAŁEŚ SIĘ ZŁAPAĆ W NASZĄ ULUBIONĄ PUŁAPKĘ, PRZYSTĘPUJEMY DO NASZEGO MISTERNEGO PLANU WYDOJENIA CIĘ JAK KROWY - mamy Cię w dupie - nic nas nie obchodzi to że jesteś klientem - opcje masz dwie:
1) promocja dla stałego klienta - PŁACISZ TERAZ 90PLN/mies i dymamy Cię przez kolejny rok
2) rozwiązanie umowy - PŁACISZ PRZEZ 4 MIESIĄCE 99,78PLN/mies i spie...j jak się nie podoba
Nie znam bardziej podłej i chamskiej firmy, przypominają klientom o wszystkim tylko nie o tym, że okres promocji się kończy.
ROZWIĄZUJĘ UMOWĘ !
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
awaryjność: 1
 
dodatkowe usługi: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dokładnie jak napisał Leszek. Totalne lekceważenie stałych klientów. Propozycja podpisania nowej umowy promocyjnej pada dopiero wówczas, kiedy poprzednia promocja skończyła się. Klient Frajer musi zapłacić za miesiąc lub więcej, całą kwotę usługi, zanim zostanie aktywowana nowa promocja!!!!!!!! Panie konsultantki kompletnie nie przygotowane do prowadzenia rozmów - brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Ponadto wciskanie kitu na siłę, o rzekomych kontaktach telefonicznych. Spychoteka na współpracowników i szukanie wyjść awaryjnych. Żenada przez duże Ż!!! Ponadto działania monopolistyczne, ponieważ wykorzystuje się fakt braku dostępu innego operatora na danym terenie. A już całkowitym chamstwem i ignorancją jest stwierdzenie pani konsultantki, że to klient ma obowiązek pilnowania terminów kończących się promocji??????!!!!!!!!.
Na jakim świecie żyją decydenci Multimediów? Wydaje im się, że są jedynymi dostawcami multimediów we wszechświecie? Paranoja jakaś! Dno i bąbelki!!!!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
Całkowicie sie zgadam, oszuści, naciagacze i złodzieje- infolinia brak słów na opisanie niekompetencji . Rozwiązuję z nimi umowę i nigdy wiecej. Stałego klienta traktują gorzej niz g...., Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem z nimi umowy
Rafał Szczecin
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
zgadzam sie i podpisuje pod w/w wypowiedzią.... u mnie było tak.... okres na usługi sie skończył..wypowiedzenie dałam ustawowo wcześniej.ale z racji że internet brałam miesiac później to "miła pani" poinformowała ze automatycznie o miesiąc dłuzej mogę z niego korzystac....zapytałam : czy cena za internet nie ulega zmianie na ten miesiąc??? odp brzmi : NIE .( przy całej rodzinie jako świadkach :)
no i kurde dziś... rachunek do płacenia 300 zł ....bo jak sie okazuję ta sama "miła pani" powiedziała że cena promocyjna internetu jest tylko w pakiecie ....a skoro pakiet rozwiązany w lutym....to za marzec sie należy 300 zł. SKANDAL !!!!! multimedia to złodzieje i oszuści. NIE SKORZYSTAM JUZ WIECEJ I NIE POLECAM NIKOMU !!!!
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry