Widok

Kontakt z Gazownią !!!

e-mail: bok.rumia@pgnig

EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) strona : www.ebok.psgaz.pl - można zarejstrować się i mieć dostęp do swojego konta w gazowni, kontrola faktur,zapłat itp.

E-mail i strona www dotyczy odbiorców : Sopot, Gdynia, Rumia, Wejherowo.
Moja ocena
PGNiG SA - Biuro Obsługi Klienta Sopot kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
 
jakość usług: 5
 
czas realizacji: 2
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: -
 
3.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
tel. w sprawie faktur :
58 679-66-18
58 679-66-20
58 679-66-21
58 679-66-22
58 679-66-23
tel. w sprawie odczytów :
58 679-96-24
58 679-96-25
58 679-96-26


popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam serdecznie zostala zle wystawiona faktura ktos kto spisywal liczniki naliczyl sobie 300 m szesciennych extra za 1 mac to jakis absurd prosze o ponowne wystawienie faktury gdyz to co bylo wyliczone jako stan licznika to mianowicie za 3 dni jest koniec nastepnego miesiaca a ja w dalszym ciagu nie mam zurzyte metrazu ktory zostal tam wpisany. pan spisujacy liczniki wpisal sobie na oko zamiast sprawdzic faktyczny stan licznika
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie każdy ma dostęp do komputera a poza tym nie ma przymusu z niego korzystać. Natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest wysłanie f-ry tak aby klient mógł ją opłacić w terminie. Najlepiej z rzucić winę na nie terminowość poczty. Należy wysyłać f-ry od razu a nie tuż końcem terminu płacenia.
Dziwne, że ENERGa nie ma problemów z pocztą, Radzę nieporadnej
PPiNG zapytać się i jak to robią.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry