Widok
Kontakt z Gazownią !!!
e-mail: bok.rumia@pgnig
EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) strona : www.ebok.psgaz.pl - można zarejstrować się i mieć dostęp do swojego konta w gazowni, kontrola faktur,zapłat itp.
E-mail i strona www dotyczy odbiorców : Sopot, Gdynia, Rumia, Wejherowo.
EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) strona : www.ebok.psgaz.pl - można zarejstrować się i mieć dostęp do swojego konta w gazowni, kontrola faktur,zapłat itp.
E-mail i strona www dotyczy odbiorców : Sopot, Gdynia, Rumia, Wejherowo.
Moja ocena
PGNiG SA - Biuro Obsługi Klienta Sopot
kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
jakość usług: 5
czas realizacji: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: -
3.3
* maksymalna ocena 6
witam serdecznie zostala zle wystawiona faktura ktos kto spisywal liczniki naliczyl sobie 300 m szesciennych extra za 1 mac to jakis absurd prosze o ponowne wystawienie faktury gdyz to co bylo wyliczone jako stan licznika to mianowicie za 3 dni jest koniec nastepnego miesiaca a ja w dalszym ciagu nie mam zurzyte metrazu ktory zostal tam wpisany. pan spisujacy liczniki wpisal sobie na oko zamiast sprawdzic faktyczny stan licznika
nie każdy ma dostęp do komputera a poza tym nie ma przymusu z niego korzystać. Natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest wysłanie f-ry tak aby klient mógł ją opłacić w terminie. Najlepiej z rzucić winę na nie terminowość poczty. Należy wysyłać f-ry od razu a nie tuż końcem terminu płacenia.
Dziwne, że ENERGa nie ma problemów z pocztą, Radzę nieporadnej
PPiNG zapytać się i jak to robią.
Dziwne, że ENERGa nie ma problemów z pocztą, Radzę nieporadnej
PPiNG zapytać się i jak to robią.