Widok
Tak czy siak widać zmiany.. jeszcze rok, pół roku temu start 6:15 dawał mi dość płynne śmignięcie do Wrzeszcza. 20-25min (wiem, lekko na bakier z ograniczeniami, w i e m)
Szkoda snu, oczywiście, ale wolałem tak, niż jechać około 7ej.
Teraz czuć i zwiększenie ilości mieszkańców, i, już niedługo uderzy - budowa cudownej obwodnicy..
Przykład z wczoraj, start z Pszennej 6:15. Na miejscu 7:10 :( Prawie godzina na te kilkanaście kilometrów, z czego najwięcej straty między Lipową a Matarnią :/
Szkoda snu, oczywiście, ale wolałem tak, niż jechać około 7ej.
Teraz czuć i zwiększenie ilości mieszkańców, i, już niedługo uderzy - budowa cudownej obwodnicy..
Przykład z wczoraj, start z Pszennej 6:15. Na miejscu 7:10 :( Prawie godzina na te kilkanaście kilometrów, z czego najwięcej straty między Lipową a Matarnią :/
Wkurza mnie juz ciągłe plucie na wszystko
80% drogi do Gdańska jest w obrębie administracyjnym Gdańska...
niestety cała kupa decyzji, zaczynając od przebudowy nowatorów, czy braku ciągłości słowackiego to nie jest sprawa burmistrza.... ogólnie problem z planowaniem finansowo/ strategicznym....
teoretycznie budowlanych ma być poszerzone to lekko usprawni ale patrząc jak wygląda Słowackiego, Spacerowa czy Armii Krajowej - to nawet 4 pasy os Banina do Budowlanyych g*wno dadzą...
potrzeba by była jeszcze nowa zjazdówka z górnego tarasu... ew inne planowanie z PKM żeby sami z siebie ludzie wybierali komunikacje miejską, bo z pewnego punktu widzenia cały trójmiejski układ drogowy jest przeładowany, nie tylko 1 czy 2 wąskie gardła
80% drogi do Gdańska jest w obrębie administracyjnym Gdańska...
niestety cała kupa decyzji, zaczynając od przebudowy nowatorów, czy braku ciągłości słowackiego to nie jest sprawa burmistrza.... ogólnie problem z planowaniem finansowo/ strategicznym....
teoretycznie budowlanych ma być poszerzone to lekko usprawni ale patrząc jak wygląda Słowackiego, Spacerowa czy Armii Krajowej - to nawet 4 pasy os Banina do Budowlanyych g*wno dadzą...
potrzeba by była jeszcze nowa zjazdówka z górnego tarasu... ew inne planowanie z PKM żeby sami z siebie ludzie wybierali komunikacje miejską, bo z pewnego punktu widzenia cały trójmiejski układ drogowy jest przeładowany, nie tylko 1 czy 2 wąskie gardła
PKM: jest piękna droga, chodnik i oświetlenie - zrobione przez Gdańsk, jest parking, zrobiony przez Gdańsk. Żukowo nie zrobiło nic. Banino zakorkowane, zero planów budowy dróg, zero rozmów z Gdańskiem, urzędem Marszałkowskim. Gdańsk chciał przedłużyć 157 do Banina, czy zwiększyć częstotliwość 126, Żukowo zablokowało. Proszę nie winić za problemy Żukowa Gdańska. W tej chwili kładziony jest asfalt w lesie: nikt nie musiał do tej inwestycji dopłacać, tymczasem drogi dojazdowe do wielkich osiedli buduje się z yombow, kupionych za pieniądze mieszkańców.
znaczy chcesz powiedzieć że ludzie żyjący tu od 15-20 lat na nic nie zasługują, bo sie duże osiedla wybudowały?
nie przeczę że zarządzać można by lepiej, ale są pewnie granice plucia na wszystko, pomijam znajomość prawa budowlanego i czasu potrzebnego na różne decyzje
ehh było przed wprowadzeniem się lepiej zbadać sytuacje, nie dzieje się nic nie do przewidzienia
nie przeczę że zarządzać można by lepiej, ale są pewnie granice plucia na wszystko, pomijam znajomość prawa budowlanego i czasu potrzebnego na różne decyzje
ehh było przed wprowadzeniem się lepiej zbadać sytuacje, nie dzieje się nic nie do przewidzienia
Budowanie drogi asfaltowej w lesie podczas, gdy do dużych osiedli (co oznacza duży ruch samochodów i pieszych) nie ma dróg dojazdowych a w najlepszym wypadku yomby kupione przez mieszkańców to niegospodarność i pachnie kolesiostwem. Budowanie drogi w lesie podczas gdy nie ma drogi dojazdowej do PKM, to brak umiejętności zarządzania. Nie widzę by UG Żukowo robiło cokolwiek by podnieść jakość życia w naszej gminie. Tylko działki ja i wydają warunki zabudowy. Przechodzą takie buble jak biedronka bez zjazdów, nie mówiąc już o otwartym naprzeciwko biedronki "centrum" handlowym: bez parkingów, wjazdów..