Widok
Koszmar !!! ignorancja klienta i bałagan
Chętnie dałbym tej 'firmie' 'minus10' we wszystkich kategoriach.
Obsługa klienta - jeszcze nigdy takiej złej nie widziałem - w Gdyni na Wendy trzeba czekać 2 h żeby poźniej konsultant zaczął nam udawadniać że klient jest idiotą. Tak samo bezowocne są konsultacje telefoniczne.
Firma odłącza swoje usługi kiedy chce , nalicza kwoty na fakturach ile chce i czuje się bezkarna.
Pozostaje już poraz kolejny ponad tydzień bez internetu a pani na infolinii mi mówi że wniosek reklamacyjny jest rozpartywany.
....aha i jeszcze jedno .....prezio nieźle zabezpieczył swój interes....z niektórymi developerami budującymi mieszkania w gdyni podpisał umowe na wyłączność poprzez instalację własnej infrastruktury,
Nic tylko zebrać wiekszą liczbę oszukiwanych klientów i założyć sprawę w sądzie,
Obsługa klienta - jeszcze nigdy takiej złej nie widziałem - w Gdyni na Wendy trzeba czekać 2 h żeby poźniej konsultant zaczął nam udawadniać że klient jest idiotą. Tak samo bezowocne są konsultacje telefoniczne.
Firma odłącza swoje usługi kiedy chce , nalicza kwoty na fakturach ile chce i czuje się bezkarna.
Pozostaje już poraz kolejny ponad tydzień bez internetu a pani na infolinii mi mówi że wniosek reklamacyjny jest rozpartywany.
....aha i jeszcze jedno .....prezio nieźle zabezpieczył swój interes....z niektórymi developerami budującymi mieszkania w gdyni podpisał umowe na wyłączność poprzez instalację własnej infrastruktury,
Nic tylko zebrać wiekszą liczbę oszukiwanych klientów i założyć sprawę w sądzie,
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: -
jakość usług: 1
awaryjność: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
ja też mam z tą fimą problemy zgłosiłem awarie internetu zgłoszenie przyjęto w kaliszu to było we wtorek a nawet nikt nie zadzwonił żeby się umówic na naprawę.Nawet miem się komu poskarżyc bo infolinia nie ma takich uprawnień.Oni nie mają bałaganu,mają po prostu syf olewają klienta i mają to daleko w dupie