Widok
        
    
    
    Krzysztof Blacharski - opinia
                                    
                                    
                                                                
                    Od 2019 roku właściciel mieszkania -deweloper inpro. trzykrotnie usuwana przez INPRO usterka ( gwarancja ) nie poprawiła NIC. Na żądanie obniżenia ceny ( wobec nie usunięcia usterki )
Oczywiście,zawsze pozostaje droga sądowa. Bezczelność Firmy jest powalająca.
            
                            Oczywiście,zawsze pozostaje droga sądowa. Bezczelność Firmy jest powalająca.
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Inpro SA
                                                        kategoria: Deweloperzy
                        
                        
                                                obsługa: -
                                            
                                                oferta: -
                                            
                                                jakość: 1
                                            
                                                terminowość: -
                                            
                                                przystępność cen: -
                                            
                                                ocena ogólna: -
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
                                    
                                    
                                                                
                    Szanowny Panie Krzysztofie,
Jako INPRO S.A. nie mieliśmy podstaw do rozpoznawania Pana zgłoszenia, ponieważ nie był Pan klientem naszej Spółki (nie nabył Pan przedmiotowego lokalu bezpośrednio od nas). Mimo to po otrzymaniu informacji o zaistniałym problemie podjęliśmy konieczne prace naprawcze, a nasi pracownicy zostali przez Pana docenieni za zaangażowanie, kulturę, uprzejmość, dbałość o szczegóły i wysoką jakość pracy.
Prosimy o kontakt w celu ustalenia bieżącego statusu usterki i wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania (Jarosław Lewandowski, Kierownik Działu Usuwania Usterek, jaroslaw.lewandowski@inpro.com.pl)
            
            
            
            Jako INPRO S.A. nie mieliśmy podstaw do rozpoznawania Pana zgłoszenia, ponieważ nie był Pan klientem naszej Spółki (nie nabył Pan przedmiotowego lokalu bezpośrednio od nas). Mimo to po otrzymaniu informacji o zaistniałym problemie podjęliśmy konieczne prace naprawcze, a nasi pracownicy zostali przez Pana docenieni za zaangażowanie, kulturę, uprzejmość, dbałość o szczegóły i wysoką jakość pracy.
Prosimy o kontakt w celu ustalenia bieżącego statusu usterki i wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania (Jarosław Lewandowski, Kierownik Działu Usuwania Usterek, jaroslaw.lewandowski@inpro.com.pl)
 
            
        
                
                    
             
                     
                    