Widok

Księgowość

Założyłam działalność, chciałabym zlecić księgowość komuś kompetentnemu, ale nie drogiemu. Mile widziany Gdańsk, ale nie wykluczam obsługi online, wtedy lokalizacja nie ma znaczenia i w grę wchodzi szersza okolica.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam,
jestem księgową z doświadczeniem i certyfikatem MF.
Chętnie nawiążę współpracę.
Zapraszam do kontaktu biuro@mobilnaksiegowa.eu
Pozdrawiam
Hanna
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zapraszamy do współpracy! Więcej informacji o firmie i naszych usługach znajdzie Pani tutaj: https://www.seka.pl/oferta/obsluga-kadrowo-placowa/ Mamy oddział również w Gdańsku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Teraz wiele osób decyduje się na taką księgowość online.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bo to tanie i wygodne rozwiązanie, a z dobrym serwisem, dzięki któremu rozliczy się firmowe sprawy to bajka. Za darmo możecie testować narzędzia na wfirma - moim zdaniem strzał w dziesiątkę dla tych, którzy myślą że wiedza o rozliczeniach niewiele (jak ja)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

poszukaja na tym serwerze w dziale ogloszenia-uslugi
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mogę polecić Tax Care, bo tam sama korzystam już 2 lata. Nie są drodzy, wszystko mi robią na czas, nie muszę latać co chwila do księgowej, bo jak coś potrzebuje to umie korzystać z telefonu i maila. Warto wziąć abonament, nic Cię kompletnie nie interesuje poza dosyłaniem papierów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, podzwoniłam, popytałam, w tax care wychodzi mi najtaniej, a z tego, co zrozumiałam zakres taki sam. Jeszcze mi pani zaproponowała dodatkowe pakiety, medyczny, prawny, sportowy i cos jeszcze. Emilia masz coś z tego? Polecasz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0