Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Paulina - ocena nowy temat Szczerze polecam. Solidna I rzetelna firma. Duzo sie dowiedzialam I...
~Paulina
-

ostatnia odp. 12 godzin temu

dodano: 24 kwietnia 2025

J0M - ocena Kompletnie bezwartościowy kurs. Poziom jest tak niski, że cała grupa...
~J0M
1

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 2 kwietnia 2025

aga - ocena Absolutnie niesamowicie przyjazna atmosfera cudowni ludzie z ogromna wiedza...
~aga
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 24 marca 2025

Aga - ocena Świetna organizacja, świetni nauczyciele. Zdaniem córki - pani z matematyki...
~Aga
-

dodano: 19 marca 2025

Marcin Z. - ocena Jestem po kursie na ładowarki jednonaczyniowe. Uprawnienia w kieszeni!...
~Marcin Z.
-

dodano: 17 marca 2025

Zadowolona kursantka - ocena Pan Marcin to super nauczyciel z doskonałym podejściem do dzieci i młodzieży....
~Zadowolona kursantka
-

dodano: 4 marca 2025

Szymon - ocena Polecam firmę CT Szkolenia - wszyscy pracownicy bardzo zadowoleni z...
~Szymon
-

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 21 lutego 2025

Bartosz - ocena Rewelacyjne podejście do kursanta, zostałem poprowadzony od początku do końca...
~Bartosz
-

Karol S. - ocena Bardzo nowoczesny osrodek, mila obsluga, profesjonalna kadra. Polecam zdalem...
~Karol S.
-

Kamil - ocena Polecam przygotowanie syna z matematyki i języka angielskiego do egzaminu...
~Kamil
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 14 stycznia 2025

Zuza Antczak - ocena Z całego serca polecam Anatomic Centrum Szkoleniowe! Ukończyłam kurs masażu...
~Zuza Antczak
-

ostatnia odp. 4 miesiące temu

dodano: 22 grudnia 2024

Monika - ocena Dzięki kursom online mogę uczyć się w dogodnym dla mnie czasie. To bardzo...
~Monika
-

ostatnia odp. 5 miesięcy temu

dodano: 18 listopada 2024

Jan Kaczmarek - ocena W Oświata-Lingwista panuje przyjazna atmosfera, która sprzyja nauce. Dzieci...
~Jan Kaczmarek
-

ostatnia odp. 5 miesięcy temu

dodano: 4 listopada 2024