Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Helena - ocena nowy temat Pan Artur super instruktor, świetnie uczy. Zdałam za 1 razem teorie i...
~Helena
-

ostatnia odp. 19 godzin temu

dodano: 18 września 2025

Stanisław - ocena nowy temat Bardzo mili, pomocni, uważni i znający się na rzeczy instruktorzy. Egzaminy...
~Stanisław
-

ostatnia odp. 20 godzin temu

dodano: 18 września 2025

Maja - ocena Najlepsi z najlepszych!!!! Nie mają konkurencji. Maciej cudowny instruktor,...
~Maja
-

ostatnia odp. 3 dni temu

dodano: 15 września 2025

Weronika Mueller - ocena Uczył mnie Pan Piotr i Pan Krzysztof zdałam za 1 razem! Jesteście...
~Weronika Mueller
-

ostatnia odp. 3 dni temu

Amelia Płatek - ocena Z całego serca polecam Akademię Prawa Jazdy! Miałam ogromne szczęście trafić...
~Amelia Płatek
-

ostatnia odp. 3 dni temu

Darya Slesar - ocena Super kurs, teoria i jazdy z Mitchem 10/10, zdałam wszystko za 1 razem
~Darya Slesar
-

ostatnia odp. 3 dni temu

Maria S. - ocena Jestem po kursie w innej szkole, też z ulicy Świętojańskiej i po paru...
~Maria S.
-

ostatnia odp. 5 dni temu

dodano: 13 września 2025

Weronika - ocena Z całego serca polecam osk morena, w szczególności instruktora Łukasza, który...
~Weronika
1

ostatnia odp. 6 dni temu

dodano: 11 września 2025

Paweł - ocena Witam, byłem kursantem w Rondo Bis, szkoliłem się pod czujnym okiem Pana...
~Paweł
-

ostatnia odp. 6 dni temu

dodano: 12 września 2025

Aleksandra - ocena Najlepsza szkoła jaką mogłam wybrać. Jazdy z Panem Tadeuszem Szlendak = ogrom...
~Aleksandra
-

ostatnia odp. 6 dni temu

Olga A - ocena Chciałabym serdecznie pozdrowić i polecić instruktorów Tomka Madejskiego oraz...
~Olga A
-

ostatnia odp. 6 dni temu

Alina - ocena Polecam z całego serca ️ Bardzo się cieszę, że trafiłam do tej szkoły jazdy....
~Alina
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

Dominika - ocena Polecam wszystkim szkołę - dobre i konkretne podejście do uczniów :) W...
~Dominika
-