Widok

Kwiaciarnia Narcyz Klif/Tesco Gdynia

Wesele Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Czy ktoras z was slyszala cos o tej kwiaciarni. Nie jestem z trojmiasta i nie za bardzo wiem gdzie kwiatki zamowic.
Pomozcie

image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kochana... Czy ta kwiaciarnia jest i w Klifie i w Tesco na Karwinach, bo nie zrozumiałam? jeśli szukasz kwiaciarni w tych okolicach, to polecam kwiaciarnię w Orłowie na ul. Wielkopolskiej, kawałeczek za rynkiem, jadąc w kierunku Karwin. Panie robią cuda z kwiatów.

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ci sami wlasciciele maja kwiaciarnie w Klifie w Tesco w Gdyni i na Wladyslawa IV
Wszystkie nazywaja sie Narcyz

image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Acha, akurat nie mam doświadczenia z tymi kwiaciarniami. Skąd jesteś, gdzie będzie Ci najbliżej, to może ktoś wrzuci tu inne propozycje?

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w klifie ładnie robia ale dosc drogo polecam jak wyżej wielkopolska suuuuuper kwiaciarnia!!

image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzieki dziewczynki
Jestem z Opola:)))
Fryzurke robie w Kosedzie w Gdyni wiec cos niedaleko lub po prostu w Gdyni.

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
na dąbrowie jak jedziesz w kieruknu przychodzni jest kwiaciarnia i za male pieniadze robia cuda

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ta kwiaciarnia na Wielkopolskiej ma jakas nazwe, moze macie nr telefonu, bylabym bardzo wdzieczna.

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Znalazlam jedna na Wielkopolskiej:

Kwiaciarnia Słoneczniki
81-572 Gdynia, Wielkopolska 403 tel.0-58 629-14-11

Czy to ta ktora polecacie????

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oj to jest chyba zbyt wysoki numer lokalu... to będzie nr coś ok 20

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To będzie albo "Liliana"- Gdynia, ul. Wielkopolska 26, tel. 058 668 09 43