Odbiór sprzętu miał nastąpić 31.10.2017 , podany jako orientacyjny.Dokładny miał zostać podany telefonicznie
O godz 10.28 dnia 31.10.2017 pierwszy kontakt. Nie zdążyłem odebrać. O godz .11.05 tego samego dnia ponowny. Informacja Serwisanta, że sprzęt jest gotowy do odbioru.
O godz 13.15 jestem na miejscu. Podaje druk zlecenia.
i proszę o wydanie sprzętu.
Po chwili wychodzi Serwisant z Laptopem Samsung i mówi , że komputer nie jest gotowy bo instalują się aktualizacje, a czas ich aktualizacji jest trudny do określenia. Na moje pytanie czy numer telefonu 485866381740 przynależy do Serwisu komputerowego Demo serwisant potwierdził ,że tak ,że jest to prawidłowy numer
Serwisant za to nie potrafił odpowiedzieć czemu sprzęt nie jest gotowy. Nie próbował nawet przeprosić za zaistniała sytuację, nie zaproponował nic, sytuacje potraktował w moim odbiorze jak normalną przecież mogę sobie odebrać później czyli w czwartek 02.11.2017 . Dodam że jestem mieszkańcem Kosakowa dojazd zabiera w obie strony przeszło godzinę. Do tesco pojechałe Sprzęt odebrałem z niedokończonymi instalacjami, płacąc kwotę pełną kwotę Zaproponował wtedy Serwisant rabat 30zł.
Nie zgodziłem się i zapłaciłem pełną kwotę.