Widok

Leczenie zębów u 5 letniego dziecka

Odbyte 3 wizyty, ząbki u dziecka wyleczone oprócz 1-go, mam sporo zastrzeżeń. Od tygodnia czekamy na telefon, ponieważ syn miał przez 3 tygodnie lekarstwo w ząbku (nie wiem dlaczego?, ząb go nie bolał, mała dziurka). Pani stomatolog podkreślała, mamy czekać na telefon. 5 dni temu minęły 3 tygodnie. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby stomatolog doliczal pieniążki za dłuższy czas pracy (15min), jak to Pani Maria uczyniła na drugiej naszej wizycie. Droga Pani, na trzeciej wizycie to Pani miała opóźnienie, dziecko czekało 20 min i nie mógło jeść i pić przez to jeszcze dłużej. Jeśli dolicza Pani sobie za czas to chyba teraz należałby się rabat?? Drugą rzeczą jest brak cennika w widocznym miejscu. Pani stomatolog spoglądając w okno liczy kwotę w pamieci, po czym mowi np.190 na paragonie nic nie jest wyszczególnione. Kolejna sprawa to "rzekomy" ubytek w ząbku, który podobno Pani widziała. Po trzeciej wizycie niezwłocznie umówiliśmy się na wizytę teraz juz do stomatologa z nfz (bo wydałam "majątek" i niestety nie stać mnie na dalsze leczenie u Pani. Syn nie ma żadnego dodatkowego ubytku, ktory Pani widziała! Bardzo ładne szkliwo i żadnego kamienia do zdjęcia! Przykre to i nieuczciwe. :(
Moja ocena
obsługa: 2
 
jakość usług: 4
 
wyposażenie: 4
 
czas oczekiwania: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

Muszę publicznie zabrać głos w sprawie, która nie jest publiczna, tylko dotyczy konkretnego pacjenta i mnie. Od 19 lat leczę nawet bardzo małe ubytki, aby nie dopuścić do ich powiększenia, a w konsekwencji nawet do zatrucia zęba. Dbam, by nigdy nie zarzucono mi braku staranności, jeśli na przykład mój pacjent trafi kiedyś do innego stomatologa. Nigdy bym nie przypuszczała, że staranność i dbałość obrócą się przeciwko mnie, że zostanę posądzona o nieuczciwość. Próchnica to nie tylko „dziura”, ale też trudna do zauważenia zmiana przezierności, koloru na powierzchniach między zębami, bez widocznego z zewnątrz uszkodzenia. W gabinecie mam do dyspozycji silne światło LED i specjalne lusterka, pacjent w czasie wizyty przyjmowany jest w pozycji leżącej – to wszystko zapewnia mi bardzo dobrą widoczność. Czy jest moim przewinieniem to, że ktoś inny mógł nie dostrzec tego, co ja zobaczyłam? Czy jestem nieuczciwa, jeśli sugeruję usunięcie kamienia, który zauważyłam? Zdrowie jamy ustnej to nie tylko zdrowe zęby, ale również zdrowe dziąsła i temu właśnie służy usuwanie kamienia. Wyłącznie w trosce o pacjenta zawsze mówię, co widzę, co mnie niepokoi i jakie problemy mogą wystąpić w przyszłości.
Dodam jeszcze na koniec, że choć cennik nie jest w gabinecie stomatologicznym obowiązkowy, dla komfortu pacjentów zostanie on umieszczony w widocznym miejscu. Jeśli chodzi o dodatkową opłatę (adaptacja), stosuję ją tylko w przypadku małych dzieci, jeśli potrzebują więcej czasu, by przeprowadzić zabieg.
Wielka szkoda, że pacjenci, którzy mają jakieś wątpliwości, nie pytają wprost lekarza, tylko wypowiadają się na forum.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja jeśli chodzi o dzieci to mam wykupiony pakiet stomatologiczny Lux medu w Eurodental. Plan opieki stomatologicznej dla dzieci kosztuje mnie 228 zł na rok, ale w ramach pakietu mam dostęp do 19 bezpłatnych usług, szybkie terminy i zniżki na inne usługi, z pakietu można korzystać i w Warszawie i w Krakowie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry