Widok

Lepiej nie dzwonić do Homebroker

Gdzieś miesiąc temu zadzwoniłam do HB (chyba tak określa się ich w skrócie) w sprawie mieszkania - okazało się, że właśnie się sprzedało.

Agent coś tam próbował mi wciskać, ale nie byłam zainteresowana.

2 czy 3 dni później dzwoni Pani - niby, że w sprawie oceny pracy tego agenta. Mówię, że nie mam zastrzeżeń, a ta ..... zaczyna mi narzucać, że przecież oni mogą zaproponować mi inne mieszkania i nie słyszy jak mówię że nie. Mówi że mają ileś tam tysięcy mieszkań w całej Polsce i nie rozumie jak jej odpowiadam, że cała Polska to mnie nie interesuje. I tak dalej i tak dalej - w końcu chyba ryknęłam aby dala mi spokój i wykreśliła mój numer.

Myślałem, że to koniec, ale gdzie tam.
Od tego czasu dzwonią mi 3-4 razy w tygodniu i próbują wciskać oferty. W końcu się nauczyłam i jak informują że rozmowa jest nagrywana to nie wyrażam zgody. To o dziwo działa.

Wysłałam maila ze skargą - brak odpowiedzi.
To jakiś horror.

I tak na koniec - to mieszkanie co się niby sprzedało - jest w ich ofercie do dziś - więc równie dobrze mogło się sprzedać rok temu.
Zapewne trzymają je aby prowokować do dzwonienia takie łosice jak ja ;). A potem jak już mają numer telefonu to ........... . Strach pomyśleć co by było jakbym podała maila.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam .
jestem agentem malego biura. Natrafiła Pani na tzw. wabik na klienta . Tak postępują nieuczciwe biura . Pomogę jezeli Pani potrzebuje pomocy .
tel.888888289
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Miałem z nimi styczność. Zadzwoniłem w sprawie jakiegoś mieszkania, Pan odebrał tel. i powiedział że nie ma go teraz w biurze i nie bardzo może mi udzielić informacji, ok, nic się nie stało, zdarza się. Zaprosił mnie do siebie do biura w celu przedstawienia ofert, odmówiłem bo nie mam czasu na jeżdżenie po biurach a oferty mogę obejrzeć w necie. Na tym koniec rozmowy. Po kilku dniach zadzwoniła Pani z pytaniem o moje preferencje po czym też zaprosiła mnie do biura w celu przedstawienia ofert. Odpowiedz była ta sama, nie mam na to czasu. Poprosiłem o przesłanie ofert na maila, ale Pani odmówiła. Powiedziałem jej że taką polityką działają na nie korzyść klienta i poza tym ich oferty mają zawyżone ceny w stosunku do tych samych ofert innych pośredników. Pani odpowiedziała że nie ma o tym pojęcia. Moja odpowiedź była taka:
- Myślę że nasza współpraca skończy się na tej rozmowie telefonicznej, miłego dnia.
Zapewne chcieli żebym przyjechał do ich biura i podpisał umowę na pośrednictwo za które słono bym zapłacił.
Na razie mam spokój, nie dzwonią.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Pośrednicy i zarządcy

Kredyty na mieszkanie (43 odpowiedzi)

Hey powidzcie mi czy korzystaliście z usług pośredników kredytowych jeżeli tak to jakich...

poszukuję rzetelnego i kompetentnego Zarządcy (70 odpowiedzi)

Nasza wspólnota chciałaby zmienić zarządcę, w tej chwili zarządza nami Euroformat ale jesteśmy...

do góry