Widok
Makabra
Zwracam sie z pytaniem do Firmy Luxmed,
czy nalezy to do codziennosci, ze wizyty lekarskie sa blednie umawiane??
Dostalem termin na wizyte u lekarza, a Pani recepcjonistka w danej placowce sie pomylila i zapisala mnie do zupelnie innej placowki. Na dodatek dzwonilem w dzien poprzedni aby sie upewnic i powiedziano mi, ze wszystko jest w porzadku.
Tak wyglada ubezpieczenie VIP ???? - przy bolu zeba zabawa sie konczy, nie moge sobie tych czestych pomylek wytlumaczyc.
Pobieracie pieniadze za pakiety VIP-owskie i chwalicie sie sprzetem nowoczesnym sprzetem ??? To jakis zart, zacznijscie od udoskonaleniu uslug.
czy nalezy to do codziennosci, ze wizyty lekarskie sa blednie umawiane??
Dostalem termin na wizyte u lekarza, a Pani recepcjonistka w danej placowce sie pomylila i zapisala mnie do zupelnie innej placowki. Na dodatek dzwonilem w dzien poprzedni aby sie upewnic i powiedziano mi, ze wszystko jest w porzadku.
Tak wyglada ubezpieczenie VIP ???? - przy bolu zeba zabawa sie konczy, nie moge sobie tych czestych pomylek wytlumaczyc.
Pobieracie pieniadze za pakiety VIP-owskie i chwalicie sie sprzetem nowoczesnym sprzetem ??? To jakis zart, zacznijscie od udoskonaleniu uslug.
Szanowni Państwo, prosimy o kontakt w powyższej sprawie za pośrednictwem formularza kontaktowego, zmieszczonego na oficjalnej stronie LuxMed, w zakładce "kontakt" i przekazanie nam szczegółowych informacji w powyższej kwestii. Pozwoli nam to wyjaśnić sytuację oraz wdrożyć odpowiednie rozwiązania, które pozwolą uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Łączymy wyrazy szacunku.