Szanowny Panie,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zależy nam na tym, aby każde doświadczenie z naszą firmą było pozytywne, dlatego każda uwaga jest dla nas cennym źródłem...
rozwiń
Szanowny Panie,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zależy nam na tym, aby każde doświadczenie z naszą firmą było pozytywne, dlatego każda uwaga jest dla nas cennym źródłem informacji o tym, jak możemy poprawić jakość świadczonych przez nas usług.
Jeśli chodzi o kwestie wysokości czynszów, rozumiemy, że jest to ważny temat. Staramy się zapewniać, aby nasze usługi były dostosowane do realiów rynkowych i transparentne dla naszych klientów. Każdorazowo wysokość opłat jest wynikiem analizy kosztów zarządzania nieruchomością, a także starań o utrzymanie wysokiego standardu obsługi. Wysokość zaliczek wynika z planu finansowego, uchwalonego na zebraniu rocznym mieszkańców wspólnoty.
Odnośnie rotacji pracowników, jest to dla nas również istotny temat. Zależy nam na stabilności zespołu, dlatego podejmujemy różnorodne działania w celu zatrzymania wartościowych pracowników. Chociaż zmiany w zespole mogą czasami wpływać na jakość obsługi, dokładamy wszelkich starań, aby procesy zarządzania nieruchomościami były jak najbardziej płynne, a wszyscy nasi pracownicy mieli pełne wsparcie w swojej pracy.
zobacz wątek