Odpowiadasz na:

" Kupilem rowerek dla dziecka, okazalo sie ze mial ukryta wade, peknieta opona. Zwrocilem sie do sklepu, o wymiane na inny wolny od wad lub zwrot pieniedzy. "
Tak na logikę bez uprzedzeń.rozwiń

" Kupilem rowerek dla dziecka, okazalo sie ze mial ukryta wade, peknieta opona. Zwrocilem sie do sklepu, o wymiane na inny wolny od wad lub zwrot pieniedzy. "
Tak na logikę bez uprzedzeń.
Jak można nie zauważyć pękniętej opony ?
Teraz postawmy się w roli sprzedawcy.
W sklepie nie było widać pęknięcia a potem klient wraca i chce wymienić rower z powodu mechanicznego uszkodzenia opony.
Czy uwzględnilibyśmy taką reklamację ?
Kupujący twierdzi że w serwisie wymienili mu oponę za 20 złotych.
Opona i wymiana za 20 zł. Normalnie cuda.
Swoją drogą jakim trzeba być zaradnym żeby nie poradzić sobie z wyminą opony w dziecinnym rowerku. Tragedia.

zobacz wątek
5 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry