Widok

Martes Sport- nie uznana reklamacja.

Po 5 miesiącach niezbyt intensywnego regularnego biegania, cholewka w bucie Nike przetarła się. Sklep nie uznał reklamacji. Zastanawiam się czy nie jest to celowa polityka sklepu... Po kontakcie mailowym od razu zostałam poinformowana, że odwołanie mi nie przysługuje, mogę iść do sądu. Wygląda na to, ze duże sklepy perfidnie nie uznają reklamacji wiedząc, że znaczna część klientów nie uda sie do sądu..Czy ktoś spotkał się z podobnym potraktowaniem? Może należało by zbiorowo zgłosić ten problem?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nieuznana oczywiście, przepraszam za błąd.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
kupuj dalej najki rozpierdalajki...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Przetarłeś materiał i twierdzisz że buty nie były intensywnie używane.
Podstawowe pytanie czy możesz udowodnić że buty nie były intensywnie używane.
Nie możesz ale chciałbyś żeby sprzedawca lub producent uwierzył Ci na słowo.
Zdziwił bym się gdyby taką reklamacje ktoś uznał.

Też używam około pół roku buty do biegania i też zauważyłem wewnętrzne przetarcia cholewki. Buty są innej firmy.
Nawet przez myśl mi nie przeszło że miałbym reklamować taki bzdet, którego nie widać i w niczym mi tak naprawdę nie przeszkadza.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 11
No to gratuluję podejścia :) - właśnie przez takich pobłażliwych klientów sprzedawcy robią co chcą. Jeśli masz buty pokryte siatką na wierzchu, to za chwilę zrobi ci się w nich dziura ale ok widocznie tobie to odpowiada. Mi nie. Tym bardziej, że mało biegałam czyli ok 120 km łącznie. Poza tym płacąc za coś oczekuję i wymagam aby spełniało to pewne normy. Buty do biegania muszą być wytrzymałe i jeśli przecierają się po pół roku, to znaczy, że wykonane zostały z nieodpowiedniego materiału i / lub nie są przeznaczone do biegania...a co za tym idzie sprzedawca nie powinien ich oferować właśnie w tym celu.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 2
W 23 miesiacu od zakupu przyjdzie taki i chce zwrot kasy.
Cwaniakow takich to na emigracje...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 19
Chyba nie doczytałeś- typowe...:) 5 miesięcy od zakupu. Nie chcę kasy tylko buty, za które zapłaciłam i które mają mi służyć do biegania, przynajmniej przez rok.
Swoją drogą, te komentarze są bardzo interesujące. występujecie w imieniu sprzedawcy? :)
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 0
Reklamowałaś i się nie udało. Przypuszczam że skoro poruszasz sprawę na forum to mocno Cie zdenerwowali, więc mamy tu jeszcze uszczerbek na zdrowiu. :-)

Tak naprawdę winny nie jest sprzedawca tylko producent. Trzeba brać to pod uwagę przy zakupie kolejnych butów.

Gdyby odpadła lub pękła podeszwa czy też puściły szwy to bym reklamował buty ale to jest zużycie eksploatacyjne, może zbyt wczesne ale jednak.

Ja w miejscu przetarcia przykleiłem na klej szewski kawałek materiału. Z wierzchu nic nie widać więc dla mnie nie ma problemu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
Zdenerwowali i owszem ale bez uszczerbku- chyba ;) :D generalnie nie lubię nieuczciwości. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za to co sprzedaje, bo czerpie z tego korzyści.
Za wcześnie na zużycie eksploatacyjne (które w mig zmieniłoby się w dziurę)- te buty to zwykły dosyć drogi bubel. I rzeczywiście nie kupię już obuwia do biegania firmy N...e :)
Szczerze? ZAWSZE należy reklamować rzeczy jeśli są kiepskiej jakości. Brak działania w tej kwestii prowadzi do tego, że w sklepach coraz częściej dostajemy marną jakość za zbyt wysoką cenę.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0
Widać że nic nie wiesz o życiu.
Co się robi gdy nie jest się zadowolonym z jakieś usługi ?
Nie zakłada się tematu na forum, to duży błąd i może Ci w tym przypadku zaszkodzić.
Na stronie głównej tego portalu wyszukujesz firmę. Znajdujesz zakładkę gdzie możesz wystawić opinię i to robisz. Opinia będzie czekać na publikację i trafi to firmy której dotyczy. Jeśli firmie zależy na dobrej opinii a zasadniczo tak jest dostaniesz zwrotne info o możliwości ugody. Najprawdopodobniej dostaniesz nowe buty i nikt się o tym nie dowie, nikt nie będzie poprawiał jakości.
Tak to się w większości przypadków odbywa ale oczywiście możesz iść do sądu :-)
Nie wiem za ile kupiłaś buty ale moje kosztowały 90 złotych, więc moja cena raczej nie jest zbyt wysoka :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Dzięki za radę - skorzystam :)
Z tym, że nie ma się co łudzić, właśnie życie uczy, że duże sieci handlowe i korporacje nie liczą się zbytnio z jednostkami... Działając w pojedynkę niewiele można zdziałać. Nie mniej jednak tym bardziej nie należy usprawiedliwiać tego typu nadużyć- niskiej jakości produkty, zero poczucia odpowiedzialności, nadużywanie swojej pozycji względem konsumentów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

i firma usuwa negatywną opinię --- bo .... jest prawdziwa realnie uznająca spychologię firmy wobec klienta ....... .
Firma ma w d ..... klienta więc opisuje się jaki problem robi firma w jaki sposób traktuje klienta rzetelnie uczciwie ............. na pewno przyda się następnym osobom które chcą kupić w takiej firmie produkt / produkty . zastanowią się klienci ---> a firma jak spadnie jej obroty zobaczy w necie w jaki sposób opisują ją klienci to albo zmieni swoje podejście do klientów albo zwija manatki i się likwiduje
ps : kumpel kupił w decatlon buty rozwaliły się to zwrócili mu od razu pieniądze i tak 4 pary zmienił = ja rozkleiły mi się buty to po 2 tygodniach oddali pieniądze
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
U mnie odpadla podeszwa w gorskich butach po jednym wypadzie w gory. Buty mam niecaly miesiac. Nie byly tanie i co? Reklamacja nie uznana. Przeciez to jakis kabaret. Walcze dalej z nimi.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli nie minęło 12 miesięcy od dnia zauważenia wady jeszcze można coś z tym zrobić. Jest rzeczoznawca obuwia/odzieży, który ze zdjąć bezpłatnie dokona wstępnej oceny czy dalej warto się tym zajmować. Za usługę rzeczoznawcy trzeba wydać początkowo pieniądze ale finalnie sprzedawca musi zwrócić ten wydatek: Podstawa Prawna: Art. 561 indeks 2, 561 indeks 3, 566, 574 K.C. Nazywam się Katarzyna Wegner - jestem biegłym rzeczoznawcą ds. obuwia i odzieży. Zajmuję się kompleksową obsługą reklamacji klientowskich. Piszę opinie i wezwania do zwrotu kosztów za opinię oraz odwołania.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Można jakiś kontakt do Pani. Dzięki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Normalne ja też mam ten problem. Stracą klientów i tyle
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
A może nie były oryginalne dlatego nie przyjmują reklamacji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kup na bazarze ale nie w Martes
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kupiłam sandały treking martes pod .koniec czerwca 2017. A chodziłam lipiec i sierpień 2017 . W tym roku założyłam w połowie czerwca i po butach podeszwy pekly. reklamacja- odmowa a butow nie da się naprawić:(( uzytkowalam nie całe 3 miesiące.nigdy tam nic nie kupię
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
To witaj w klubie. Ja tezy kupiłam te sandały i te pękły mi podeszwy. Obie w tym samym miejscu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

tAM to norma
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kupiłem buty które użytkowałem niecałe pół roku skóra przetarła się na zgięciach..reklamacja odmowa wskazali że rozciąłem je o coś stąd dziura ...oddałem do reklamacji ponownie wskazując miejsca przetarc gdzie nie nastąpiło jeszcze przetarcie materiału z wnioskiem że uszkodzenie nie było wynikiem zachaczenia o ostra krawędź etc..ponownie odmowa uzasadnienie...niby polskie wyrazy ale g...o z tego rozumiem..jakiś bełkot...na pewno nic tam więcej nie kupię..zachęcam innych zwłaszcza że to druga sytuacja pierwsza odpuściłem ale nie tym razem
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sam emigruj
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
I co z tego skoro gwarancja obejmuje 24 m- ce to wielkie G mnie to obchodzi czy pójdę miesiąc po kupieniu je reklamować czy tydzień przed końcem reklamacji, buty mają wytrzymać dwa lata a nie pół roku.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ale ty jesteś niedoinformowany
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przetarcie to uszkodzenie mechaniczne !
Buty do biegania....a ile kosztowały ? W martesie sa zazwyczaj najnizsze modele budżetowe....czyli rekreacyjne. Płacę wymagam....OK to kup buty odpowiednie do wymagań. Bez szans na pozytywwne rozpatrzenie. Bolesne to...ale tak jest.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
To niech nie dają gwarancji na dwa lata tylko na 6 m-cy adekwatnie do produktu
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tylko uszkodzenie mechaniczne, które powstało używając dany produkt niezgodnie z jego przeznaczeniem dyskwalifikuje go z rękojmi. W tym przypadku uszkodzenie (przetarcie) nastąpiło na skutek prawidłowego użytkowania czyli po prostu materiał był za słaby. Kupując towar mamy prawo oczekiwać, że wytrzyma pełne 24 miesiące przy używaniu adekwatnym do danej grupy produktów, niezależnie od ceny produktu. Buty do biegania są do biegania i powinny wytrzymać przynajmniej 24 miesiące objęte rękojmią! Podsumowując przetarcie materiału powstałe na skutek uderzenia w przeszkodę itp dyskwalifikuje reklamację, ale reklamacja przetarcia powstałego przy prawidłowym użytkowaniu powinna być uznana. Sklep Martes Sport kolejny raz się nie popisał.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak oczywiście zgadzam się z tym. Mi też odrzucono reklamację ja miałam biegówki które za drugim razem przetarły się. Nie wiem z jakich oni materiałów robią te buty. Chciałam odwołanie napisać nie mogę bo trzeba do rzecznika itd. Nie chcę mi się. Oni to wiedzą żeby klientom utrudnić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Z takim podejściem to się nic nie wywalczy. Jak mi robili problem z reklamacją, to od razu uderzyłam do rzeczoznawcy, kumpela poleciła mi Rzeczoznawców Maj i muszę przyznać, że to strzał w dziesiątkę. Moze i wydałam trochę więcej pieniędzy, ale przynajmniej dzięki ich opinii udało mi się wyegzekwować zwrot pieniędzy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A dlaczego niby miałby to udowadniać? Czy kupując buty sprzedawca/producent zaznaczył, że nie wolno ich intensywnie używać? I co to w ogóle znaczy intensywnie czy 1,5 km dziennie to już intensywnie czy dopiero 10 km ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

racja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Buty to buty nawet gdyby były intensywnie używane to po 5 miesiącach nic im nie powinno być. U mnie po 2 miesiącach i ten sam numer. Nigdy więcej tam nic nie kupię
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Miałem podobną sytuację buty były użytkowane przez dwa tygodnie.Bylo to obuwie Trekkingowe podeszwa pękła najpierw w prawym potem w lewym bucie.Tak jak powyżej niczego u nich nie kupię omijać szerokim łukiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
skoro uważasz że masz rację to idź do sądu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak to się skończy (bezpodstawne odrzucanie reklamacji jest celowym działaniem dużych sklepów, zdecydowana większość niezadowolonych/oszukanych klientów na tym etapie odpuszcza, dla sprzedającego to czysty zysk) ale dam im jeszcze jedną szansę ;) reklamacja, reklamacji :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

dokładnie!!!! pracuje w tym sklepie i mam pełno udokumentowanych zdjęciami reklamacji butów które po 2 mies. użytkowania sa tak zdewastowane jakby ktoś w nich 10 lat chodził! to jest sklep a nie akcja charytatywna -kup,rozwal - damy nowe.
szmaty są z ludzi i tyle. a potem rozgoryczenie na internecie,. jak taki pewny swoich racji to wypad do sądu !
mamy pełno uznanych reklamacji - reklamacji,które są rzeczywiście ZASADNE,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 20

Nie zgadzam się!!!moje buty były użytkowane niecałe 2 miesiące i pekly reklamacja nie uznana!PIH też nie pomógł!niewysylacie reklamacji do żadnej firmy czy do producenta,rozpatrujecie na miejscu nawet pieczatki nie było kto opinie wystawił!masakra. Jeżeli chodzi o reklamacje uznane to chyba tylko te co pracownicy robię sobie prywatnie reklamacja uznana po sezonie hit poprostu!najgorszy sklep i niemiły personel!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak się badziewie sprzedaje to po 2 miesiącach wyglądają jak by ktoś w nich 10 lat chodził, bo chyba nie sugerujesz że w tych butach ktoś śmigał 24 h na dobę przez te 2 miesiące by specjalnie je zniszczyć??? Ja reklamowałam sandały osoby, która tylko na posiłki po budynku chodziła a reszta czasu w fotelu lub na łóżku, pękł plastik co trzyma pasek w podeszwie po miesiącu użytkowania, poza tym brak śladów zużycia. Oczywiście reklamacja sandałów martes odrzucona, badziew i tyle!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sprzedajecie podróbki a nie buty
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szmata to z ciebie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiłam nastoletniemu synowi trekkingi , po miesiącu na pięcie przetarł się materiał i wyszły druty, masakra, reklamacji nie uznali ..., mężowi w trekkingach kratka z podeszwy przebijała przez wkładkę, tez nie uznali reklamacji, porażka . Teraz buty sportowe kupujemy w Adidasie koło tesco na kcyńskiej i nie ma z niczym problemu, po pierwsze nie ma co reklamować bo buty solidne i nic się z nimi nie dzieje. Ostatnio sobie kupiłam Adidasy do biegania , przyszłam do domu stwierdziłam ,ze jednak mogły być troszkę większe, oddałam do sklepu tego samego dnia i kupiłam 1/3 rozmiaru większe. Obsługa super i częste promocje. W Martes już nic nie kupię, szkoda czasu i nerwów. Obsługa nawet okularków do pływania ci nie doradzi... przerabiałam
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

W każdym mieście przy urzędzie miasta są powiatowi rzecznicy konsumentów. Zadzwoń i spróbuj pogadać.

W PL można towar reklamować wg gwarancji (tu zasady określa sklep lub producent zależy kto da gwarancje) lub wg zasad ustawowych. W tej drugiej wersji każdy towar w Polsce (z nielicznymi wyjątkami, ale nie dotyczy to butów) ma wytrzymać dwa lata użytkowania (ewentualnie producent może określić jakie użytkowanie, np. buty tylko do użytku wewnątrz). W pierwszym roku to sprzedawca ma obowiązek udowodnić, że wina leży po Twojej stronie, w drugim roku, to ty musisz udowodnić, że buty zostały źle wyprodukowane.

Stąd po pierwsze w której wersji reklamowałeś produkt.

Po drugie nawet jeśli wg drugiej, to w praktyce sklepy często olewają klientów. Wiedzą, że koszt towaru jest stosunkowo niewielki w porównaniu z czasem potrzebnym na walkę i kosztami ewentualnych postępowań. Teoretycznie sprawę możesz oddać do tzw. sądu konsumenckiego, który jest sądem polubownym. W praktyce sklepy nigdy nie zgadzają się na postępowanie przed takim sądem. Jedynym plusem tego jest to, że kiedy sprawa trafi do sądu powszechnego ty masz podkładkę, że próbowałeś rozwiązać spór polubownie. Ale tak naprawdę wyroki w PL to istna loteria.

Dodatkowo sklep pewnie weźmie prawnika, a jeśli przegrasz, to musisz zapłacić jego honorarium (zgodnie z ustawą, więc max. kwota jest ograniczona). Jeśli zdecydujesz się na polubowne zakończenie sporu to również kosztami prawnika (prawników jeśli ty też weźmiesz), dzielicie się między sklepem i tobą. Więc w praktyce opłaca się walczyć tylko o wygraną i od razu o jakieś odszkodowanie/straty, które poniosłeś z tego tytułu (bo o same buty za 300 zł to raczej nie warto).

Podsumowując, jeśli zdecydujesz się oddać sprawę do sądu, poświecisz jej pewnie koło 20 godzin twojego czasu (a może więcej jeśli np. będziesz bardziej dociekliwy) i zaryzykujesz od 2-10 tys. rożnych kosztów (zależy od sytuacji, tego czy sklep zdecyduje się na odwołanie od wyroku, czy sprawę da się załatwić w pierwszej instancji, ile opinii rzeczoznawców będzie potrzebnych, czy obie strony będą miały prawnika, czy nie itp).

Podsumowując chyba nie warto iść do sądu, chyba, że dla idei. To co można zrobić to prosić powiatowego rzecznika konsumentów o pertraktacje ze sklepem (czasem udaje im się coś wywalczyć, a ciebie to nic nie kosztuje, pytanie jeszcze, czy rzecznik będzie chciał (rzecznik może też dla ciebie napisać pozew do sądu, jeśli nie bierzesz prawnika)), można napisać skargę do inspekcji handlowej (raczej pod kątem, że sklep łamie procedury, typu długo rozpatrują reklamacje, czasem dają jakiś mandat i sklep trochę mięknie), można napisać do mediów (a nuż jakaś gazeta się zainteresuje, to często od razu rozwiązuje problem po stronie sklepów, jedynie w podobnej sytuacji jest wiele osób, więc gazety zwykle olewają, jeśli nie znasz jakiegoś dziennikarza), wreszcie psuć opinię sklepowi na forach i na facebooku (bywa że to pomaga, jeśli np. producent dba mocno o swoją markkę to czasem moblizuje sklep), wreszcie czasem można napisać do producenta (bywa że sklep odrzuca reklamację bez producenta a producent bardziej dba o markę i coś tam proponuje). Jest też chyba europejska międzynarodowa instytucja http://www.konsument.gov.pl/ co chroni konsumentów, ale szczegółów nie znam. Oni też czasem pomagają.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
U mnie buty gorskie za prawie 200zl rozpadly sie po pierwszym wyjsciu w gory.Reklamacja nie uznana a w odpowiedzi: wina klienta bo nie zaprzestal uzytkowania przy pierwszych objawach. Wychodzi na to ze powinienem byl sciagnac je na szczycie i zejsc boso jak Cejrowski. Ale ja nie odpuszcze zlodzieja. Napisalem odwolanoe a w ostatecznosci rzecznik praw konsumenta. Nie dajcie sie okradac tej zlodziejskiek sieci! W decathlon reklamacje od reki. A tu cyrki.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sprzedawca odrzucił twoją reklamację? Czytasz – nieprawidłowe użytkowanie, uszkodzenie mechaniczne, zbyt intensywne użytkowanie itp. Poszukaj rzeczoznawcę, najlepiej biegłego który wstępnie i bezpłatnie oceni ze zdjęć czy sprzedawca ma rację. Masz 12 miesięcy od dnia zauważenia wady, żeby się odwołać. Nazywam się Katarzyna Wegner - jestem biegłym rzeczoznawcą ds. obuwia i odzieży. Zajmuję się kompleksową obsługą reklamacji klientowskich. Piszę opinie i wezwania do zwrotu kosztów za opinię oraz odwołania
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja miałam też odrzuconą reklamację z martesa. Kupiłam synowi sandałki i w drugim dnie rozpruła się klamra( odpadła). Dziecko było na koloniach. po powrocie reklamowałam i już przy tej reklamacji spotkałam chłopaka, który także reklamował buty dziecka, które się rozkleiły a dziecko 2 tyg. chodziło i reklamacja nie została uznana a martes odpisał, że były suszone suszarką, więc powiedział mi, że szkoda czasu bo i tak nie uznaja. Ja jednak byłam pewna swojej racji bo nigdy dotąd nie zdarzyło mi się bym miała odrzuconą reklamację choć rzadko reklamuje. Tym razem reklamacja odrzucona a w uzasadnieniu: Uszkodzenie mechaniczne nie podlega reklamacji,urwanie klamry nastąpiło w wyniku zbyt mocnego jej szarpnięcia. Swoją drogą nie wiedziałam, że 8 latek ma na tyle siły by wyrwać klamrę. Sprawa u prawnika. Podejrzewam, że będzie mnie kosztowała znacznie więcej niż te buty ale nie lubię jak ktoś robi mnie w balona. Gdyby ta klamra odpadła po kilku tygodniach to jeszcze bym zrozumiała ale nie drugiego dnia. Ponadto warto poczytać na forum, że martes z założenia nie uznaje reklamacji. Nie polecam kupować ich produktów, szkoda czasu i pieniędzy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Proszę o kontakt
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Reklamacja butów mojego syna zakupionych końcem sierpnia do gry na hale również została nie uznana i mało tego opinia wydana została tak jak większość użytkowników piszę - nie właściwe użytkowanie .....a pieczątka bez imienia i nazwiska w protokole odmmowy -(pracownik do spraw reklamacji )ANONIMOWY
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czy opłaca się angażować do takiej nieuznanej reklamacji prawnika? Mam podobną sytuację jak autor tematu..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To zależy o jakie kwoty chodzi, ale ja np. mam wykupioną asystę prawną w Kancelarii Partner, płacę 99 zł za rok, więc w razie takiej sytuacji jestem dobrze zabezpieczony :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzięki za odpowiedź, chyba też zainwestuję w taką asystę, przyda się na przyszłość :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Taniej wyjdzie chyba udać się do rzeczoznawcy. Szczerze powiedziawszy raczej nieczęsto korzysta się z usług prawnika, więc płacenie co roku takich pieniędzy trochę jednak boli. A opinia rzeczoznawcy to koszt około 50zł, gdzie jeszcze przy uznanej reklamacji koszt ten jest zwracany przez sprzedawcę. Ja sama korzystałam z tego właśnie rozwiązania podczas reklamacji, akurat trafiłam na rzeczoznawców Maj i muszę przyznać, że to była bardzo dobra decyzja :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

proszę poszukać orzeczeń, takich przypadków jest mnóstwo, bardzo dużo z nich kończy się wygraną konsumentów. jeśli kupujemy buty do biegania, one MUSZĄ być wykonane w sposób odpowiedni do CELU, w jakim są kupowane. to samo tyczy się szpilek, butów trekkingowych, kozaków itd.

polecam kontakt z Rzecznikiem Konsumentów w takim przypadku - powinien pomóc. niektórzy sprzedawcy boją się zwyczajnie postępowań prowadzonych przez tego rodzaju instytucje. Osobiście zawiadomiłabym również UOKiK celem zwrócenia uwagi na prowadzoną przez przedsiębiorcę politykę masowego odrzucania reklamacji, jako naruszającą zbiorowe, elementarne interesy konsumentów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie podobnie. Od koleżanek dowiedziałam się też że sklep nie uznaje reklamacji. Przeważnie nie reklamuję butów ale w tym przypadku stwierdziłam że zareklamuję bo to już przesada żeby buty rozklejały się po paru miesiącach. Oczywiście nie były użytkowane codziennie bo chyba tylko osoby rozpatrujące reklamację mają po jednej parze butów dlatego że zgodnie z przeznaczeniem je użytkują. Oniemiałam jak dostałam odmowę. Zadzwoniłam do rzecznika praw konsumenta i powiedział mi że można z nimi próbować negocjować. Stwierdziłam że szkoda czasu i nerwów. Od tego czasu nie kupuję w tym sklepie niczego. Ewidentni naciągacze a ich rozprowadzane marki są w stałej promocji około 50 procent taniej co też jest śmieszne bo celowo naciągają cenę żeby ją obniżyć w pseudo promocji.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przestałem kupować w martes sport kupiłem szajs w tym sklepie i więcej tam nic nie kupię reklamacji oczywiście nie uznali
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

potwierdzam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tez nie polecam sklepu. Internetowy tez olewa klientow. Tak naprawde maja ludzi w tylku. Zero podejscia
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tez kupilem w martes sport w Lesznie adidasy puma po ok 3miesiacach w obu butsch w srodku popękane jakies plastiki w zapietkach .Odmowa reklamacji z winy mojej dziwne buty malo uzywane i pekniecia z winy mojej smiechu warte dziadostwo.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proszę się odwołać do praw konsumenta a jak nie to sprawę do sądu.Każdego olewaja, Rzadko komu uznają reklamację.
Dziadostwo .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dokładnie. Odwołanie od nie uznanej reklamacji. Dobrze argumentować. Jak nie uznają to do sądu. Ważne! Do roku oni mają udowodnić że np. buty buty były nie właściwe użytkowane. Po roku to klient musi udowodnić że buty użytkował właściwie (towar) a były wyprodukowane ze słabych materiałów. Druga rzecz. Do sądu trzeba złożyć pozew do jednego roku od złożenia reklamacji. Po tym terminie będą wnosić przedawnienie i wygrają. Nie bać się. Cwaniactwu mówimy "nie"! Powodzenia ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja kupiłem zimowe buty w sumie nosiłem je 5 miesięcy no w sumie wychodziłem z domu do samochodu a następnie z auta do pracy raptem dziennie robiłem może ze sto metrów i co zapadła się pięta naturalnie reklamacja nie uznana z powodu nadmiernej eksploatacji żenada nawet buty z ccc więcej wytrzymują kumpel stwierdził że to sklep dla umarlaków bo ci na pewno nie zniszczą ich więcej w tym sklepie nic nie kupie sprzedają tam towar pozagatunkowy brany z centrum chińskiego spod Nadarzyna i z tego powodu nie ma gwarancji na nic radzę omijać ten sklep
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Reklamowałeś?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kolejny bubel: buty Hedge Mid WS-AW17-HT-01 po 3 miesiącach zwykłego chodzenia do pracy i po mieście podarła się wyściółka pod piętami w obydwu butach. Oczywiście reklamacja odrzucona z powodu "supinacji" (??). Ciekaw jestem komu ta supinacja dolega,bo chyba nie mnie skoro przesiadłem się z peknietych po 9 latach butów znanej polskiej marki na W i 5 liter (szkoda ze juz nie mieli tych samych). Teraz trzeba poświęcić trochę czasu na kampanię informacyjną na rzecz konsumentów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie bójmy się i nie poddawajmy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie bójmy się i nie poddawajmy kupujemy i uczciwie reklamujemy a oni mają nas głęboko w... zauważyliście ZAWSZE uzasadnienie z winy naszej .Reklamacja nie pomaga to do praw konsumenta.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam odradzam zakupów w sklepie Martes Sport w Lesznie !!!Lesznie !!!!. Zdecydowanie dużo znajomych robiło tam zakupy ale już nie będzie Jak traktują klientów odnośnie reklamacji.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Miałem taki sam przypadek z butami zimowymi co ty. Tylko mi zapadła się pięta po 2 miesiącach. Oczywiście reklamacja niezasadna. Zaniosłem do szewca mówi, że to ewidentna wada produktu. Buty grube pieniądze a nie dotrwały nawet do wiosny. Skandal.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety ja już do Martensa po nic nie pójde nie ma szans na reklamacje... naprawde buty poprostu się rozkleiły i oni napisali że zostały poddane wielokrotnemu moczeniu... zawilgoceniu - buty są zimowe.... od jesieni praktycznei leje... w butach chodziłem moze z 1,5 miesiąca... rekalmacja oczywiście nie uznana... kopiuj wklej... i sprawa ząłtwiona. W 4F miałem podobną sytuacje i problemu nie było.....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
U nas sytuacja wygladala tak, ze kupilismy corce buty reebok do chodzenia po szkole. Po dwoch miesiacach na pietach wewnatrz wytarly sie dziury a sznurowki postrzepily.Buty zareklamowalismy. Odpowiedz byla zadziwiajaca ( oczywiscie odmowa). Ale jak to opisal rzeczoznawca buty byly prane bo pachnialy detergentem i byly niewlasciwie wysuszone, jak to opisal. Uwaga, najlepsze jest to ze nie byly PRANE ANI RAZU, ale rzeczoznawca wie. Pachnialy w srodku bo skarpetki piore w plynie do plukania. Zaznaczam ze corka chodzila w butach tylko po szkole...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Prosilabym o kontakt wszystkie osoby,ktorym Martes-Sport nie uznal reklamacji.... Chce wystapic do Sądu.
Moj kontakt 793034336
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

gosia_raziuk@wp.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dołączam się do tego.
zbszablak@wp.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzień dobry. Również zostałam oszukana przez tą firmę. Nie została uwzględniona reklamacja butów używanych przez moje siedmioletnie dziecko. Buty po 2 miesiącach się poprostu rozsypały. to są oszuści.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wystapila Pani do sadu w sprawie reklamacji w sklepie martes?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

to jest bardzo ciekawe bo mi tak samo odpisali że buty prane bo pachna detergentem żenada o po prostu .Trzeba cos zrobic z tym sklepem bo inaczej będa tak oszukiwali klientów bez końca.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja. Dzisiaj. To są oszuści. Szukam innych pokrzywdzonych.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam mam ten sam problem oryginalne buty za ponad 200zl rozkleily sie po 3 m-cach, stwierdzili że chodzilam po wodzie śmiechu warte nawet rzecznik nie pomógł taki fajny sklep martes sport nie polecam nikomu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

nike do chodzenia po 2 tygodniach - wydostaje się plastik - reklamacja opinia rzeczoznawcy mgr.inż. martes w reklamowanym obuwiu nastąpiło połamanie zakładek .przyczyną tego było zakładanie obuwia na stopy bez uprzedniego odpowiednio szerokiego rosznurowania i rozłożenia cholewek .Nacisk pięt na górne obnóże cholewek spowodował deformacje i pęknięcie zakładek. Wine za powstałe uszkodzenia ponosi użytkownik . Dlatego reklamacja jest bezzasadna . Jednoznacznie wykluczyłem możliwość pęknięcia zakładek podczas normalnego użytkowania . I to jest dopiero jazda mgr.inż rzeczoznawca Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w specjalności obuwnictwa Krzysztow K. :martes: No to pójdziemy na całość Bydgoszcz pozdrawia a chciałem tylko wymienić na inną pare ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam.Mam ten sam problem lub bardzo podobny.Zapiętka(plastik) w budzie u dziecka (9 lat) sie przesunęła.Złożyłam reklamację.Wczoraj ją odebrałam oczywiście odmowna.Też że przyczyną złe zakładanie obuwia,nie do końca odsznurowywanie itd.
Ogólnie uszkodzenie mechaniczne.Od razu w sklepie poinformowali że nie ma sensu składać ponownej reklamacji bo decyzja będzie taka sama.I mam od razu iść z tym do rzeczoznawcy.
Czy Pan poszedł dalej gdzieś z ta reklamacją,pisał Pan jakieś odwołania?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a można w ogóle jakoś w domu posklejać rozklejone byty tanim sposobem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No można, są różne kleje. Ostatnio nawet zimowe buty synowi skleiłam, bo fajne są i pasują, więc jeszcze ten sezon ponosi. Tylko się rozeschły na strychu, chyba za gorąco tam latem było. Tadam poszedł w ruch i buty jak nowe.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A gdzie kupiłaś taki klej do butów? Wydawało mi się, że takie do butów to mają tylko u szewca.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzień dobry! Zaradka, klej TADAM® kupisz m.in. w kioskach, sklepach motoryzacyjnych, metalowych, oferujących farby oraz lakiery, marketach budowlanych i sklepach elektrycznych. Prowadzimy obecnie bardzo intensywną dystrybucję, więc powinien być coraz powszechniej dostępny także w pozostałych sklepach.

Gdyby pojawiły się pytania, chętnie na nie odpowiem.

Ekspert marki TADAM
tadam.com.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie to samo po 2 mc buty dziecka pękają, wymyślili ze prane i dlatego pękają omijajcie z daleka rzecznik konsumenta ich zna odsyłają tylko do sądu maja wszystkich gdzieś.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

u mnie buty po 2 miesiącach od zakupu...a faktycznego po 30 dniach noszenia, wytarł się materiał na piętach i podeszwie zaczęły się dziury robić od ścierania...unikajcie sklepu w Legnicy
Jeżeli Wasze reklamacje też odrzucili...dajcie znać będę namawiać Miejskiego Rzecznika Konsumentów do wytoczenia im grupowej sprawy sądowej ....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Też mam nie uznaną reklamację butów które użytkowałem przez 7 miesięcy. Podeszwy zapadły się i pięty weszły do obcasów. Pewnie skorzystam z rzecznika konsumenta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam ja tez bylam u rzecznika wyslali do nich pismo i tez miałam nie uwzglednioną reklamacje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mi po 3 tygodniach z buta zeszli mi dwie literki i tez mi reklamacji nie uwzglednili was sklep jest chyba najgorszy z tego co słyszałam to duzo reklamacji jest nie uwzgledniona
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A ja będę bronił NIKE. Od wielu lat kupuje buty z oryginalnego store online. Nie mogę narzekać wszystkie pary mam kilka sezonów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam jestem też zażenowana, że buty nie zostały uwzględnione do reklamacji. Chciałam iść do Prawa konsumenta,ale doczytałam że nie należy się kontaktować. Jeśli tak będą robić stracą klientów. Przykro że cb to spotkało tak jak mnie żenada
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak ! Odbijają piłeczkę w sprawie reklamacji bez poszanowania klienta a wręcz sięgają po argumenty nie zgodne z prawdą I chwalą się kapitałem jak by to miało zniechęcać do ubiegania się o sprawiedliwość
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Martes Sport to w 100% porazka, szczerze odradzam firme Martes Sport po moich doswiadczeniach!!! Ten sklep, firma Martes Sport nie uwzglednia zwrotow wadliwych towarow z wymiana na nowy sprzet. Kupilem rowerek dla dziecka, okazalo sie ze mial ukryta wade, peknieta opona. Zwrocilem sie do sklepu, o wymiane na inny wolny od wad lub zwrot pieniedzy. Nie dosc ze kategorycznie odmowiono mi wymiany, to skutecznie zniechecono do zlozenia reklamacji, bo czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji 2 tygodnie na wymiane opony w rowerku dzieciecym. Pojechalem do serwisu rowerowego i wymnienilem za 20pln opone na wlasna reke, mam gdzies ich gwarancje, ale przeciez o to im chodzi.

Czuje sie oszukany i nigdy juz tam nic nie kupie. Dodam, ze na wlasna reke chcialem sie skontaktowac z dzialem obslugi klienta Martes Sport, nie ma szans, maja tylko infolinie sklepu internetowego, po godzinie wiszenia na sluchawce i tak nikt nie odebral. Firma krzak, maja w powazaniu klientow.

Wglebilem sie w temat, okazuje sie ze cala siec prowadzi takie praktyki (np. artykul, ktorych jest pelno w sieci https://otopanorama.pl/martes-sport-zapomnial-o-dobrych-praktykach/), zerujac na bezbronnych klientach - nikt przeciez nie bedzie sie sadzil z firma na drodze cywilnej, taki kraj, a wiec i takie przyzwolenie na oszustwo klientow, ale jeden oszukany klient, to 10 lub straconych, wiec kiedys sie moze opamietaja, oby nie za pozno!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie bronię sklepu, ale każdy sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji klienta. Takie przepisy, nic nie poradzisz. Poza tym, ty jako konsument składając reklamację masz prawo żadać albo zwtoru gotówki, albo naprawy albo wymiany towaru na nowy, wolny od wad. Tylko (znowu przepisy) sprzedawca nie ma obowiązku np. zwrócić ci gotówki (jeśli takie było twoje żądanie), może za to naprawić wadliwy towar (kwestia tego co jemu, sprzedawcy, bardziej się opłaca)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

" Kupilem rowerek dla dziecka, okazalo sie ze mial ukryta wade, peknieta opona. Zwrocilem sie do sklepu, o wymiane na inny wolny od wad lub zwrot pieniedzy. "
Tak na logikę bez uprzedzeń.
Jak można nie zauważyć pękniętej opony ?
Teraz postawmy się w roli sprzedawcy.
W sklepie nie było widać pęknięcia a potem klient wraca i chce wymienić rower z powodu mechanicznego uszkodzenia opony.
Czy uwzględnilibyśmy taką reklamację ?
Kupujący twierdzi że w serwisie wymienili mu oponę za 20 złotych.
Opona i wymiana za 20 zł. Normalnie cuda.
Swoją drogą jakim trzeba być zaradnym żeby nie poradzić sobie z wyminą opony w dziecinnym rowerku. Tragedia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Reklamacja produktu jest uznana wtedy, gdy jest widoczne uszkodzenie mechaniczne, np.kupiłaś szpilki nosiłaś je kilka razy i po którymś z nich odpadł Ci obcas lub gdy odpadła Ci podeszwa w trampku. Przetarcie się materiału nie musi być przyznane przez kierownika sklepu, który zazwyczaj pierwszy ocenia stan produktu i rozpatruje reklamacje. Firma NIKE ma to do siebie, że reklamacji nie przyznaje od tak, w porównaniu do sieciówki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a to co, nike to nie siecowka? Toz to taki sam syf jak reszta. Miałem dwie pary korkow nike, obie na reklamacje po 2 msc w obu ta sama wada podeszwy XD
Buty do biegania, po 300km zaczyna odpadac podeszwa XD

Wiecej ich produktów nie kupię
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dlatego ja kupuje w decathlon. Tam nie robią zadnych problemow. A tez maja nie najgorsze sprzety.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam.pofobna sytuacje,trzeba zbiorowo zgłosić sprawę do sądu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może nie do sądu, ale warto zebrać więcej przypadków i może uda się napisać lepsze wnioski reklamacyjne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Buty dziecka rozdarły się na łączeniu materiałów.
Oba w tym samym miejscu. New balance .
Reklamacja odrzucona - rozdarcie mechaniczne haha.
Od mechanicznego chodzenia chyba hahahaha.dziady. omijać ten sklep.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Z tymi nike tak jest, mojemu synowi kupiłam air, 2-3 mce średniego chodzenia bo na codzień w wojskowych zasuwa. Przetarte zapiętki. Nie przyjęli , nawet po odwołaniu. Nike ma słabą jakość butów jadą na nazwie i tyle.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Chętnie dołączę się. Bo syn też chodził w adidasach za 300zl.i po roku całkowicie się rozleciały.Zlozylam reklamację i dostałam odmowę. Ani naprawy..Ani zwrotu nic..kompletnie Nic. Martes jest u mnie na czarnej liście zakupów .Nigdy więcej tam już nie kupię.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum Sport

Fifa chino 22 telefon komórkowy (5 odpowiedzi)

Jestem nowy w Fifa chino, chcę zapytać, jak mogę szybko zwiększyć ilość pieniędzy w grze, aby móc...

Jakie jest twoje najbardziej kontrowersyjne podejście do piłki nożnej? (3 odpowiedzi)

Dla mnie najbardziej kontrowersyjnym podejściem do futbolu jest to, że zdobycie przez Messiego...

kurs kitesurfingu (5 odpowiedzi)

Cześć, planuję na weekend wyskoczyć do Jastarni na Kitesurfing. Oprócz tej szkoły...

do góry