Widok

Marzena - opinia

Inpro Temat dostępny też na forum:
Zachowanie Inpro w sytuacji kilkumiesięcznego opóźnienia inwestycji #Azymut jest szczytem braku profesjonalizmu i braku poszanowania dla klienta. Brak wyjaśnień, brak informacji, brak terminu odbioru mieszkań, które miały być wydane mieszkańcom w czerwcu 2019.
Moja ocena
Inpro SA kategoria: Deweloperzy
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Marzeno,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. W ostatnim czasie wielokrotnie też publikowaliśmy odpowiedzi na opinie klientów na portalu trójmiasto. Na chwilę obecną możemy potwierdzić, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowna Pani Marzeno,

W nawiązaniu do opinii na temat opóźnienia na budowie osiedla Azymut w Gdyni informujemy, iż w dniu 18 lutego 2020 r. INPRO otrzymało ostateczną decyzję dotyczącą pozwolenia na użytkowanie. Tym samym wszyscy mieszkańcy mają możliwość odebrania kluczy do swoich mieszkań. Rozumiemy, że opóźnienie w przekazywaniu lokali wiązało się z utrudnieniami oraz często z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez naszych Klientów. W związku z tym zaproponowaliśmy zmianę treści zawartych umów deweloperskich, a nasi klienci mogą występować o zwrot faktycznie poniesionych dodatkowych kosztów zwianych z takim opóźnieniem. Oprócz tego wszystkim właścicielom mieszkań w inwestycji wypłacimy kary umowne wskazane w umowie deweloperskiej. Zobowiązaliśmy się także do pokrycia wydatków związanych z koniecznością podpisania ewentualnych aneksów do zawartych umów kredytowych z bankami oraz zwrotu opłat za energię elektryczną w nabywanych lokalach w inwestycji Azymut od momentu założenia licznika do dnia odbioru mieszkania. Rozliczenie kosztów nastąpi na podstawie przedłożonych Spółce dokumentów. Szczegółowe informacje na ten temat przekazaliśmy w stosownym liście wysłanym do Naszych Klientów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry