Widok
Mateusz - ocena
W poniedziałek zamówiłem paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, która miała dotrzeć do punktu POP w środę, 8 maja. Niestety, do dnia dzisiejszego nie została ona dostarczona. Na stronie do śledzenia paczki widnieje informacja, że paczka znajduje się w oddziale w Gdańsku, ale dalsze śledzenie kończy się na tym punkcie. Kontakt telefoniczny okazał się równie niezadowalający - brak możliwości bezpośredniej rozmowy z osobą obecną na miejscu. Po długim oczekiwaniu na połączenie z konsultantem dowiedziałem się, że nie wiadomo, dlaczego moja paczka nie została wydana do doręczenia. Pani miała wszcząć jakieś postępowanie w celu wyjaśnienia sytuacji, ale po upływie godziny nadal nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji, jedynie potwierdzenie mailowe, że sprawa została przyjęta. Na drugiego maila, który wysłałem, dostałem odpowiedź, że sprawa zostanie wyjaśniona w odpowiednim czasie.