Widok

Mazda 3 Diesel

Ostrzegam przed tym serwisem.

Oddałem auto 5 września 2017 roku z powodu problemów z odpalaniem.
Samochód odzyskałem 16 listopada. Po tygodniu od odebrania usterki wróciły.

Uwagi:
- serwis działa w sposób opieszały, przez ponad dwa miesiące byłem pozbawiony samochodu,
- mimo tego, że od początku sugerowałem, że przyczyną awarii mogą być problemy elektryczne, serwis prowadził diagnostykę rozpoczynając od elementów najmniej prawdopodobnych tj. wtryski, pompa wtryskowa. Serwis uzasadniał to faktem, że diagnostyka układu wtryskowego będzie tańsza niż diagnostyka innych elementów, w rzeczywistości było to dalekie od prawdy, koszt diagnostyki wyniósł ponad 1000 zł i nie wniósł nic do procesu naprawy auta,
- serwis kontyunował diagnostykę mimo braku kompetencji, moim zdaniem jedynie w celu uzasadnienia dla obciążenia mnie kosztami diagnostyki układu wtryskowego,
- po tygodniu od odebrania auta z serwisu i przejechaniu niespełna 30 kilometrów usterki wróciły, dodatkowo pojawiły się nowe problemy,
- przy próbie reklamacji brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za naprawę auta oraz kierownikiem serwisu.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Oni chyba właśnie zajmują się układem wtryskowym, więc nic dziwnego że to sprawdzili. Trzeba było pojechać do lakiernika, to by Ci wymalował maskę i zderzak. Wiesz że problem z elektryką a szukasz rady u mechanika. No i niby NIC nie zrobili a było dobrze przez tydzień, dziwne auta te Mazdy, nie polecam, szczególnie w dieslu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Po rozmowie telefonicznej zaprosiłem Pana na wizytę aby sprawdzić temat powracającej usterki. Niestety klient nie przyjechał do serwisu aby skorzystać z prawa gwarancji na usługę. Stwierdził, że nie chce abyśmy dalej naprawiali jego auto.
Pozdrawiamy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry