Widok
Medica Polska korzystacie? jakie opinie?
Witam, korzystacie z usług Medica Polska? Jakie macie opinię? Nie dość, że trudno się dodzwonić, to jeszcze nigdy nie wiadomo kiedy oddzwonia z terminem wizyty. Poza tym, aby zrobić zlecone badania znowu trzeba dzwonić na infolinię. Koszmar dla cierpliwych. Ach. Nie można nie wspomnieć o częstych pomyłkach i zapominaniach o umowieniu na wizytę.
Witam, regularniee korzystam z usług Medici, infolinia działa jak należy - czasem trzeba poczekac na rozmowe ale jeszcze nigdy dłużej niz 3-5min nie czekałam. Wczoraj dzwoniłam i zamawiałam 3 wizyty - ginekologa, dermatologa dziecieciego i okuliste dzieciego - Pani oddzwoniła po 2godz - termin wizyt - dwie na dzis jedna na poniedziałek- tak wiec do specjalistów nie czekamy dłuzej niz 3dni robocze. Wizyty domowe do dzieci tez zamawiałam, nie było problemów.
Ja korzystam z Medica od pół roku. Z dodzwonieniem sie nie miałam problemu , a korzystam z usług lekarskich dość czesto- 3 razy w miesiacu. Ja chodze do stałych lekarzy ( GINEKOLOG, ENDOKRYNOLOG) i od czasu do czasu internista czy dermatolog. Najgorsze jest to, ze gdy dostanie sie skierowanie na badania to trzeba dzwonic i umawiac sie do konkretnej placówki by te badania wykonac- ale sie juz przyzwyczaiłam i w zaadzie jestem zadowolona. Oczywiscie szybciej byłoby zarejestrowc sie bezposrednio w konkretnych placówkach a nie przez nich, ale co zrobic?
Przy okazji- poleca ktoś sprawdzonego pediatre, który ma umowe włanie z Medica Polska?
Przy okazji- poleca ktoś sprawdzonego pediatre, który ma umowe włanie z Medica Polska?
Ja korzystam z Medica Polska od ponad 3 lat i nie narzekam. Nigdy nie miałam problemu, aby dodzwonić się na infolinię, nigdy nie było też sytuacji, aby zapomnieli umówić mi wizytę. Fajne jest także to, że są wizyty domowe oraz że podpisane mają umowy z placówkami na terenie całego kraju, z czego też nie raz zdarzyło mi się skorzystać np. podczas urlopu. Ja szczerze ich polecam
Swoją drogą kiedyś miałam skierowanie na usg jamy brzusznej, zadzwoniłam, umówili mnie. Przyjechałam na miejsce, a tam nie dość, że na wskazaną godzinę wpisany ktoś inny, to jeszcze na usg tarczycy. Jako, że pacjent nie przyszedł, recepcjonistka stwoerdziła, że chodziło na pewno o mnie, bo w Medice często zdarzają się podobne pomyłki.
Generalnie Medicę polecam osobom posiadającym dzieci.
Generalnie Medicę polecam osobom posiadającym dzieci.
Pierwsze trzy rejestracje były porażką:
1. Przysłano mi SMS termin na inny dzień niż zostałam zarejestrowana (tego dnia mój lekarz w ogóle nie przyjmował)
2. Dzień był już dobry, ale podano mi niewłaściwy adres placówki (wileńska zamiast Skłodowskiej) - szczęśliwie sama zadzwoniłam do Swissmedu żeby sprawdzić rejestrację, więc zaoszczędziłam sobie wycieczki po mieście.
3. Dzień dobry, placówka dobra, ale w SMS-ie podali mi nazwisko lekarza dr PIJUS zamiast Kijuć :D Szczęśliwie byłam już u niego wcześniej, więc nie zbłaźniłam się w rejestracji :)
Niestety od dłuższego czasu wszystko jest ok i nie dostarczają mi już rozrywki ;P
1. Przysłano mi SMS termin na inny dzień niż zostałam zarejestrowana (tego dnia mój lekarz w ogóle nie przyjmował)
2. Dzień był już dobry, ale podano mi niewłaściwy adres placówki (wileńska zamiast Skłodowskiej) - szczęśliwie sama zadzwoniłam do Swissmedu żeby sprawdzić rejestrację, więc zaoszczędziłam sobie wycieczki po mieście.
3. Dzień dobry, placówka dobra, ale w SMS-ie podali mi nazwisko lekarza dr PIJUS zamiast Kijuć :D Szczęśliwie byłam już u niego wcześniej, więc nie zbłaźniłam się w rejestracji :)
Niestety od dłuższego czasu wszystko jest ok i nie dostarczają mi już rozrywki ;P
Albo zmieniło się na gorsze albo koleżance płacą za pisanie pozytywnych postów. Są firmy, które biorą za to pieniądze i osobiście znam ludzi, którzy taką pracę wykonują.
O Medice mogę powiedzieć tyle. Robią wszystko aby jak najbardziej w czasie odłożyć wizytę. Firma, w której pracuje ma umowę podpisaną z firmą AXA. Medica zaś jest operatorem, który umawia wizyty w imieniu pacjenta. Oczywiście im mniej wizyt medica umówi tym więcej kasy od AXY zostanie dla Medici. Efekt tego jest taki, że jeśli zamówisz wizytę np 20 dnia miesiąca to nie zdziw się jeśli zapiszą Cię w przyszłym miesiącu. Jeśli z korzystasz z lekarza kilka razy w miesiącu to próbując umówić kolejną wizytę usłyszysz, że wyczerpałaś już dostępny na ten miesiąc limit wizyt. W umowie z AXA nie ma jednak mowy o żadnym limicie. AXA nie widzi jednak problemu z operatorem.
Na pediatrę czekam 4 dni. U lekarza w przychodni rejonowej 1 dzień.
Wcale nie jest też tak, że po dwóch godzinach dzwonią z propozycją terminu wizyty. Gwarantują, że odezwą się w ciągu 2 dni a czesto i z tego terminu się nie wywiązują.
Poza tym możliwość wyboru placówki, w której chcesz umówić wizytę to często złudzenie, gdyż Medica w pierwszej kolejności che cię umówić do jednej z placówek, z którymi mają wynegocjowany najlepszy układ. Jeśli upierasz się na jakąś inną placówkę, którą Ty preferujesz to oni zaproponują Ci termin odległy np o kilka tygodni pomimo dostępności lekarzy w tej placówce nawet w dniu złożenia zamówienia na konsultację bądź w kilku najbliższych dni.
O Medice mogę powiedzieć tyle. Robią wszystko aby jak najbardziej w czasie odłożyć wizytę. Firma, w której pracuje ma umowę podpisaną z firmą AXA. Medica zaś jest operatorem, który umawia wizyty w imieniu pacjenta. Oczywiście im mniej wizyt medica umówi tym więcej kasy od AXY zostanie dla Medici. Efekt tego jest taki, że jeśli zamówisz wizytę np 20 dnia miesiąca to nie zdziw się jeśli zapiszą Cię w przyszłym miesiącu. Jeśli z korzystasz z lekarza kilka razy w miesiącu to próbując umówić kolejną wizytę usłyszysz, że wyczerpałaś już dostępny na ten miesiąc limit wizyt. W umowie z AXA nie ma jednak mowy o żadnym limicie. AXA nie widzi jednak problemu z operatorem.
Na pediatrę czekam 4 dni. U lekarza w przychodni rejonowej 1 dzień.
Wcale nie jest też tak, że po dwóch godzinach dzwonią z propozycją terminu wizyty. Gwarantują, że odezwą się w ciągu 2 dni a czesto i z tego terminu się nie wywiązują.
Poza tym możliwość wyboru placówki, w której chcesz umówić wizytę to często złudzenie, gdyż Medica w pierwszej kolejności che cię umówić do jednej z placówek, z którymi mają wynegocjowany najlepszy układ. Jeśli upierasz się na jakąś inną placówkę, którą Ty preferujesz to oni zaproponują Ci termin odległy np o kilka tygodni pomimo dostępności lekarzy w tej placówce nawet w dniu złożenia zamówienia na konsultację bądź w kilku najbliższych dni.
Uwaga maja problem ze zwracanie pieniążków za refundację. Zalegają mi już za 4 faktury. Od 2 miesiecy. Przez infolinię jestem zbywana, generalnie nic nie da się dowiedzieć. Przez rok było w porządku, zwroty były na czas ale od grudnia 2017 nie wypłacają i nie jestem jedną z tego co mówią znajomi im też zalegają. Radzę uważać na nieuczciwa i nie wywiązująca się z umowy firmę. Teraz zmienili nazwę na MEDINET!!!
Widzę, że wszyscy zadowoleni, że na połączenie z infolinią nie trzeba czekać dłużej, niż 5 minut... A to dobre :)
Czy korzystaliście z pakietów u innych operatorów ? Moja firma, co kilka lat zmienia operatora medycznego i jak dotąd Medica oferuje najgorsze warunki.
Po pierwsze oczekiwanie 3-5 minut, to prawie, jak za komuny do przychodni, poza tym autoryzacja usługi kolejne kilka minut przy rejestracji, w placówce (a kolejka czeka, bo pani rejestratorka musi się dodzwonić...).
Po wtóre, gdy się nagle rozchorujesz i chcesz jechać do placówki, to zapomnij - rejestracja tylko przez infolinię, inaczej panie pod numerem infolinii Medica strzelają focha.
Warunki u innych operatorów umożliwiały mi konsultację/badanie w ich dowolnej placówce, w dowolnym terminie (oczywiście w godzinach pracy placówki), BEZ UMAWIANIA przez ich konsultanta i co najważniejsze od razu (że nie wspomnę o wcześniejszych 3-5 minut przy telefonie).
Tak, więc jeśli macie wybór - to nie Medica Polska !
Pozdrawiam
Czy korzystaliście z pakietów u innych operatorów ? Moja firma, co kilka lat zmienia operatora medycznego i jak dotąd Medica oferuje najgorsze warunki.
Po pierwsze oczekiwanie 3-5 minut, to prawie, jak za komuny do przychodni, poza tym autoryzacja usługi kolejne kilka minut przy rejestracji, w placówce (a kolejka czeka, bo pani rejestratorka musi się dodzwonić...).
Po wtóre, gdy się nagle rozchorujesz i chcesz jechać do placówki, to zapomnij - rejestracja tylko przez infolinię, inaczej panie pod numerem infolinii Medica strzelają focha.
Warunki u innych operatorów umożliwiały mi konsultację/badanie w ich dowolnej placówce, w dowolnym terminie (oczywiście w godzinach pracy placówki), BEZ UMAWIANIA przez ich konsultanta i co najważniejsze od razu (że nie wspomnę o wcześniejszych 3-5 minut przy telefonie).
Tak, więc jeśli macie wybór - to nie Medica Polska !
Pozdrawiam
Cyt. "Po pierwsze oczekiwanie 3-5 minut, to prawie, jak za komuny do przychodni" dobry żart :D, ktoś ma specyficzne rozumienie "komuny", 3-5 minut to nie jest długo, po prostu może mają bardzo dużo klientów dzwoniących, zresztą na innych infoliniach opeatorów medycznych jest podobnie... Zawsze można zgłosić rejestrację online jak się nie podoba dzwonienie.
od paru m-cy gwałtowny spadek usług, zmiana personelu pielęgniarskiego na Starowiejskiej pokutuje kolejkami i słabymi umiejętnościami nowych PIELĘGNIAREK, czekanie 30-45 na pobranie krwi, niekompatybilność rejestracji na miejscu z infolinią (mylne daty, anulowanie rejestracji), do lekarzy, których i tak w sensie dobrych specjalistów wielu nie mieli, czeka się po 2-3 tyg, najlepsi specjaliści się ewakuują
a ja wypowiem się jescze raz że jestem beardzo zadowolona z abonamentu u nich, zwłaszcza przy małym dziecku. Sytuacja awaryjna, dzwonią z przedszkola żeby odebrać syna, a w przychodni na NFZ mówią mi że nie ma miejsc i mam przyatrgać chore dziecko i zapytać się lekarza czy mnie przyjmie (co wcale nie gwarantuje że się zgodzi). Wtedy telefon do Medici i mam wizytę od ręki, często nawet lekarz przyjeżdża do domu. Właśnie wczoraj tak miałam i to nie pierwszy raz, tak więc dla mnie zbawienie
ja posiadam to ubezpieczenie od m-c i chyba to jest najwyzszy czas, żeby z niego zrezygnować. na rynku jest na tyle duża konkurencja, że powinnni pójsc po rozum do głowy i odejsc od tej infoliniowej rezerwacji. Czekam już 24 godz na tel od nich z potwierdzoną rezerwacją, dodam, ze wspominałam, że to pilne i nic. JEstem bardzo niezadowolona. Nic tylko przechodzić do Compensy Uniqi czy jeszcze gdzie indziej
jestem w Medice od 3 lat i często puszczały mi nerwy. w pierwszych latach przy potwierdzeniu wizyty w Medice na miejscu w placówce przez rejestratorkę, potem przy oczekiwaniu na połączenie telefoniczne z konsultantem, przeżyłam też rejestrację z błędną datą a ostatnio rejestracja on-line zachwalana przez Medicę to tylko wydłużenie terminu oczekiwania na ustalenie terminu wizyty u lekarza.
nie polecam tej firmy
nie polecam tej firmy
~aśku_85 jest taka opcja podajesz dokładnie do jakiego doktora chcesz żeby umówili Cię na wizytę, podajesz datę i godzinę jaką jesteś zainteresowana, oni dzwonią do invicty i umawiają pod warunkiem że jest akurat wolny termin, jeżeli mają problem z umówieniem z jakiegoś powodu zawsze dzwonią i informują o tym. Ja już 9 miesiąc tak umawiam się na wizyty w invicie i nigdy nie było problemu. Zdecydowanie polecam rejestrację online wszystko można dokładnie opisać co się chce.
Z Medica Polska korzystam ponad dwa lata i jestem z nich bardzo zadowolona.
Z Medica Polska korzystam ponad dwa lata i jestem z nich bardzo zadowolona.
Ja w Medice od ponad dwóch lat Jestem teraz przed porodem więc przez ostatnie 9 miesięcy trochę korzystałam z ich usług i tak:
- początkowo faktycznie kilka minut trwało zanim udało się dodzwonić na infolinię
- obecnie na wizyty umawiam się sama (gdzie chcę do kogo chcę i na kiedy chcę) a on-line zgłaszam prośbę o potwierdzenie wizyty w placówce do której się umówiłam
- przesyłają mi potwierdzenie sms o wizycie
- w placówce nie czekam w rejestracji bo wizyta jest potwierdzona przez Medicę przed moim przybyciem więc tylko "melduję się" że dotarłam na wizytę
- zdarzyło się że u ginekologa mimo że zgłosiłam potwierdzili tylko wizytę bez usg i wówczas musiałam czekać aż z rejestracji zadzwonią
- na badania zawsze mogłam iść do placówki która mi najlepiej pasowała- zgłoszenie też wysyłam on- line (raz się zdarzyło że potwierdzili badania sms-em a do placówki jeszcze nie zgłosili)
Podsumowując nie jest źle ale korzystałam wcześniej z innych firm medycznych i może być lepiej
- początkowo faktycznie kilka minut trwało zanim udało się dodzwonić na infolinię
- obecnie na wizyty umawiam się sama (gdzie chcę do kogo chcę i na kiedy chcę) a on-line zgłaszam prośbę o potwierdzenie wizyty w placówce do której się umówiłam
- przesyłają mi potwierdzenie sms o wizycie
- w placówce nie czekam w rejestracji bo wizyta jest potwierdzona przez Medicę przed moim przybyciem więc tylko "melduję się" że dotarłam na wizytę
- zdarzyło się że u ginekologa mimo że zgłosiłam potwierdzili tylko wizytę bez usg i wówczas musiałam czekać aż z rejestracji zadzwonią
- na badania zawsze mogłam iść do placówki która mi najlepiej pasowała- zgłoszenie też wysyłam on- line (raz się zdarzyło że potwierdzili badania sms-em a do placówki jeszcze nie zgłosili)
Podsumowując nie jest źle ale korzystałam wcześniej z innych firm medycznych i może być lepiej
Dokładnie sama dzwonię do placówki do której chcę się umówić i wybieram termin podaję swoje dane i że korzystam z medici albo jak w przypadku ginekologa umawiam się od razu przy wizycie na następną (w rejestracji informuję że zgłoszę wizytę w medice ale często panie same informują że muszę to zrobić)
W zgłoszeniu on-line proszę o autoryzację takiej wizyty przy czym podaję wszystkie dane: placówkę, lekarza, termin i godzinę, no i jeśli oprócz wizyty mam usg to też to zaznaczam a teraz w ciąży także jaki tydzień bo wymagają tego przy usg.
W zgłoszeniu on-line proszę o autoryzację takiej wizyty przy czym podaję wszystkie dane: placówkę, lekarza, termin i godzinę, no i jeśli oprócz wizyty mam usg to też to zaznaczam a teraz w ciąży także jaki tydzień bo wymagają tego przy usg.
to jest bardzo sensowne, zwłaszcza jak ktoś ma wizyty dość często...np. co 3 tygodnie. Wtedy wychadząc od doktora można od razu umówić się na kolejną wizytę. I wtedy w medice w rejestracji wpisujesz juz gotowy termin, dzień, godzinę i doktora? o to mi chodziło właśnie...o rejestrację bezpośrednio w danej placówce :)
zależy czy rejestruje sie do internisty czy do specjalisty ,,,
Jeśli chodzi o wizyte u internisty potrafiłam mieć sms w ciągu 20min od zakończonej rozmowy :) Natomiast specjalista wiadomo trochę więcej, ale nigdy dłużej niz 24h.
Moim zdaniem jest bardzo dobrze ... ! :)
A to, że czasami trwa to dłużej .... mają dużo zgłoszeń więc nic dziwnego ! Ja osobiście polecam !
Jeśli chodzi o wizyte u internisty potrafiłam mieć sms w ciągu 20min od zakończonej rozmowy :) Natomiast specjalista wiadomo trochę więcej, ale nigdy dłużej niz 24h.
Moim zdaniem jest bardzo dobrze ... ! :)
A to, że czasami trwa to dłużej .... mają dużo zgłoszeń więc nic dziwnego ! Ja osobiście polecam !
Rejestracja online ale rowniez wizyta online jest bardzo wygodna. medica assistance jakos pod koniec zeszlego roku dodała wideokonsultacje do oferty i ja bardzo często z tego korzystam. fajna sprawa, bo takie cos jak wyniki, drobne problemy zdrowotne mozna skonsultowac niekoniecznie fatygujac sie do przychodni i czekajac w kolejne na lekarza. super!
Wczoraj mi sie zdazylo, ze pojechalem do lekaza na Mileckiego 11 i jak podjezdzalem pod klinike, dostałem telefon ze wizyta odwołana. Cały wolny dzien zmarnowany. Niepowazni trochę.
Wizyty lekarskie spoko, ale jak trzeba coś zrobić to się okazuje że pakiet rodzinny nic nie obejmuje z chirurgi jednego dnia. Usuniecie znamion, co jest normalna profilaktyka od 350zl za sztuke plus badanie, co jest zaporową ceną.
radze się wcytać, w to w umowę którą też niechętnie przesyłają przed podpisaniem.
Wizyty lekarskie spoko, ale jak trzeba coś zrobić to się okazuje że pakiet rodzinny nic nie obejmuje z chirurgi jednego dnia. Usuniecie znamion, co jest normalna profilaktyka od 350zl za sztuke plus badanie, co jest zaporową ceną.
radze się wcytać, w to w umowę którą też niechętnie przesyłają przed podpisaniem.
ogólnie jest ok, ale rzeczywiście ostatnio coś się stało i umówienie wizyty przeważnie jest ciężkie :/ mam wrażenie, że zwolnili połowę konsultantów i się nie wyrabiają.
Do tego od 1 marca dla klientów mBanku wchodzą nowe ceny i już nie będzie to tak atrakcyjny pakiet jak dotychczas (będzie 185 zł zamiast 119 zł)
Do tego od 1 marca dla klientów mBanku wchodzą nowe ceny i już nie będzie to tak atrakcyjny pakiet jak dotychczas (będzie 185 zł zamiast 119 zł)
Jedno wielkie G...O. Dodzwonić się do nich nie można, wizyty umawiają na kiedy chcą, a nie na kiedy proszę (oczywiście w ramach jakichs widełek, ale jesli mowię, że prosze o wizytę DO godziny 13 w dowolny dzień, a jestem umówiona na 16, to chyba jest jakis problem). Kilkukrotnie zdarzyło mi się, że umówili mnie do dwóch różnych lekarzy w dwóch odległych krańcach miasta na ten sam dzień, a różnica w godzinach między wizytami wynosiła 15 minut!!! Szczytem było to, że umówili mnie do lekarza ZUPEŁNIE INNEJ SPECJALNOŚCI, niż chciałam, a w smsie, który przysłali na potwierdzenie nie było informacji ani o nazwie placowki, do ktorej mam się zgłosić, ani jej adresu, ani nazwiska lekarza. Widniała jedynie godzina i data. Tragedia!! I co i raz zmniejsza im się oferta placówek, z których można korzystać. Zdecydowanie NIE polecam!
nie zawsze na pogotowiu zrobią ci rtg, 2 tygodnie temu wylądowałam na pogotowiu w Pruszczu z urazem nogi, rtg nie zrobili bo nie mieli, na Zaspie nie zrobili, bo im się popsuł, w Wojewódzkim nie zrobili, bo jak to powiedzieli mieli za dużo pacjentów i rtg nie wyrabiał, prześwietlenia robili tylko gdy było to niezbędne, w innych wypadkach kazali robić we własnym zakresie. Więc zrobiłam z abonamentu w Medice i też czekałam na rejestrację póltora tygodnia, niestety. I nie uważam, aby mi się w d... poprzewracało.
A z drugiej strony abonament miesięcznie kosztuje niemałe pieniądze, więc skoro się płaci, to dlaczego ma się z tego nie korzystać albo płacić podwójnie za abonament i za rtg.
A z drugiej strony abonament miesięcznie kosztuje niemałe pieniądze, więc skoro się płaci, to dlaczego ma się z tego nie korzystać albo płacić podwójnie za abonament i za rtg.
musiałam umówić się wcześniej do ortopedy i on mi dał skierowanie, umówiłam się na pierwszy wolny termin do pierwszego lepszego ortopedy, zresztą noga ciągle była napuchnięta i obolała;
co do usg ginekologicznego to ja często tak miałam, że mimo próśb o usg zapisywali mnie tylko na konsultację. Teraz zaznaczam im od razu kilkukrotnie, że ma być usg, bo lekarz na ostatniej wizycie tak mówił, a przed konsultacją lekarską w recepcji jeszcze sprawdzam, czy Medica to zgłosiła. Ostatnio nie mam z nimi tego problemu, nawet tydzień temu jak byłam u gina i chciałam dodatkowo cytologię, to zgłosili to bez problemu.
co do usg ginekologicznego to ja często tak miałam, że mimo próśb o usg zapisywali mnie tylko na konsultację. Teraz zaznaczam im od razu kilkukrotnie, że ma być usg, bo lekarz na ostatniej wizycie tak mówił, a przed konsultacją lekarską w recepcji jeszcze sprawdzam, czy Medica to zgłosiła. Ostatnio nie mam z nimi tego problemu, nawet tydzień temu jak byłam u gina i chciałam dodatkowo cytologię, to zgłosili to bez problemu.
Korzystam z ich usług od 5 lat i jest z miesiąca na miesiąc coraz gorzej. Dodatkowo podwyżka 50%za abonament, która nastąpiła kilka miesięcy temu to złodziejstwo.
W niedziele zamówiłem wizytę u okulisty i neurologa. W poniedziałek rano przyszedł sms potwierdzający przyjęcie zgloszenia. Z okiem problem był dosyć nagły i o godzinie 18:00 udałem się prywatnie do okulisty znajdującego się na Chełmie w Tesco. Wszystko od ręki i bardzo milo. koszt 100 zł. Wziąlem FV i mam nadzieję, ze zwrocą mi kasę. Jest już wtorek i do chwili obecnej zero kontaktu z ich strony z informacją o wizycie. 185 zl miesięcznie to kpina za taką jakość usług. Za te pieniadze mam dwie wizyty prywatnie bez stresów i upominania się o coś zaco płace ciężkie pieniądze. DRAMAT
W niedziele zamówiłem wizytę u okulisty i neurologa. W poniedziałek rano przyszedł sms potwierdzający przyjęcie zgloszenia. Z okiem problem był dosyć nagły i o godzinie 18:00 udałem się prywatnie do okulisty znajdującego się na Chełmie w Tesco. Wszystko od ręki i bardzo milo. koszt 100 zł. Wziąlem FV i mam nadzieję, ze zwrocą mi kasę. Jest już wtorek i do chwili obecnej zero kontaktu z ich strony z informacją o wizycie. 185 zl miesięcznie to kpina za taką jakość usług. Za te pieniadze mam dwie wizyty prywatnie bez stresów i upominania się o coś zaco płace ciężkie pieniądze. DRAMAT
Tak Macie rację, mam POCHp i była pilna konsultacja z pulmonologiem zamiast tego umówiono mnie z internistą (nie miał pojęcia o chorobach płuc a na pieczątce lek. med.- żaden pulmonolog) i kolejny tydzień czekania i znowu odmowa przyjęcia coraz gorzej, a opłaty coraz większe -mam jechać do Krakowa ??? - tak mi zaproponowali. Ja muszę być pod opieką specjalisty, ale w tym wypadku zrezygnuję z tej firmy.Taniej wyjdzie zapłacić bezpośrednio lekarzowi specjaliście.
Korzystam od 2 lat i na początku byłam zadowolona ale chyba tylko dlatego, że rzadko korzystałam.
W tym roku rejestracja do specjalisty to porażka, długie terminy, odczekałam swoje a parę dni przed wizytą odwołanie bo placówka im odwołała wizytę, kolejna oferta za kolejne 3 tygodnie. Skorzystałam w poradni odpłatnie i o wiele szybciej. Natomiast refundacja kosztów wizyty to fikcja i po zaniżonej cenie. Na pewno nie będę przedłużać umowy u nich.
W tym roku rejestracja do specjalisty to porażka, długie terminy, odczekałam swoje a parę dni przed wizytą odwołanie bo placówka im odwołała wizytę, kolejna oferta za kolejne 3 tygodnie. Skorzystałam w poradni odpłatnie i o wiele szybciej. Natomiast refundacja kosztów wizyty to fikcja i po zaniżonej cenie. Na pewno nie będę przedłużać umowy u nich.
rejestracja przez medica polska znaczenie się pogorszyła. od momentu zgłoszenia on-line do umówienia terminu wizyty czekałam dwa tyg. - tak źle jeszcze nigdy nie było. nie polecam szczególnie tym którzy zastanawiają się czy podpisać umowę z tą firmą. - nie ma formularza reklamacyjnego, wiec firma rekalmacji nie przyjmuje - domniemam też ze nie ma co liczyc na rekompensatę długiego oczekiwania na termin wizyty
A ja ze zwracanie pieniążków była bym ostrożna. Zalegają mi już za 4 faktury. Od 2 miesiecy. Przez infolinię jestem zbywana, generalnie nic nie da się dowiedzieć. Przez rok było w porządku, zwroty były na czas ale od grudnia 2017 nie wypłacają i nie jestem jedną z tego co mówią znajomi im też zalegają. Radzę uważać na nieuczciwa i nie wywiązująca się z umowy firmę. Teraz zmienili nazwę na MEDINET!!!