Widok

Metsä Group - opinie i zarobki.

Czy znajdę tutaj jakiegoś obecnego lub byłego pracownika Metsä Group?
Myślę nad zmianą pracy, jestem po studiach filologicznych (szwedzki) i zastanawiam się nad aplikowaniem właśnie do tej firmy- jestem jednak ciekawa jakie są tam widełki zarobków na starcie? A może ma ktoś wiedzę na temat średnich zarobków osiąganych w tej firmie?
Jestem również ciekawa opinii nt atmosfery w pracy, traktowania pracowników oraz ogółem charakteru pracy.

Mógłby mi ktoś przybliżyć ten temat? Byłabym na prawdę wdzięczna.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na byłych raczej bym nie liczył.. Firma ma chyba niecałe dwa lata jeśli chodzi o obecność w Polsce, więc raczej za wielu byłych pracowników nie ma..
http://www.saimanet.com/metsagrouphome/open_job_view.html;jsessionid=BD67DCD67D5D87FC712E007D78EF4428.t25?id=0000241&did=5700&lang=en&jc=1&nav_from_open_jobs_view_new=true
W to uderzasz?
Wiem, że to stosunkowo świeża firma, ale przez 2 lata zawsze ktoś mógł zaprzestać w niej pracy, stąd też apel do byłych pracowników. A jeśli faktycznie nikt przez 2 lata nie zwolnił się z tej pracy to tylko przekonałoby mnie to do tego, że warto tam startować, bo widocznie jest tam dobrze :)

Póki co w żadne konkrety nie uderzam, bo chciałabym najpierw zrobić rozeznanie czy w ogóle się opłaca zmieniać pracę. Każde info byłoby na prawdę na wagę złota.
Pytanie gdzie pracujesz.. Myślę że jak na nasze realia, Metsä stanowi bardzo dobrą opcje, może nawet będziesz mogła się przenieść do Szwecji lub Finlandii, chociażby by szlifować język..
XZY, z Twoich postów wynika, że znasz bliżej tą firmę. Co masz dokładnie na myśli pisząc iż firma ta stanowi "bardzo dobra opcję"? Orientujesz się zatem na jakiego rzędu zarobki mniej więcej można liczyć na start?
2? 3? 4 tysiące?