Witam Was,
Od lat jestem klientem punktów "Pod Słoniem" w różnych miejscach, ich punktach.
Wczoraj [ jako stały klient udałem się po drobną usługę na ul. Morską mając kartę stałego klienta i fakturę moją, jakąś tam z poprzednich usług - zawsze płaciliśmy i płacimy na czas i otrzymywaliśmy drobny rabat.
Byłem zdziwiony poziomem odezwania się się osoby nadzorującej pracę do osoby która mnie obsługiwała - na mój temat i podejściem do mnie - jako stałego klienta. Osoba ta nie dość, że nie zachowała w/w zasad handlowych które miałem poprzednio to jego sposób zachowania wymaga podstawowego szkolenia dot. zachowania się do klientów. Empatia dla klientów punktu usługowego i znudzenie pracą oceniam na poziomie "1" w skali 10-stopniowej.
Przyznam, że z tego tylko powodu nie zamierzam się tam więcej pojawić a pan nadzorujący pracę innych {miłych] pracowników powinien zmienić swoją profesję na pracę z brakiem kontaktu z handlem i klientami.
Pozdrawiam,
Mirosław Dalidowski