Widok

Mirosław - ocena

Bardzo nieprzyjemna sytuacja z dr. Tomasikiem. 1 rok i 4 miesiące temu Pan doktor wstawiał mi plombę, która wypadła kilka dni temu. Z racji tego, że na powyższą usługę przysługują 2 lata gwarancji (taką informację uzyskałem osobiście od Pani z rejestracji) zgłosiłem się w celu poprawienia "niedociągnięcia" Pana doktora. Pani z rejestracji zweryfikowała pozytywnie jaka usługa była wykonywana (wypełnienie "4" zęba w górnej części szczęki po lewej stronie) i umówiła najbliższy możliwy termin. Jakie było moje ogromne zdziwienie, kiedy doktor naskoczył na mnie i wyparł się tego, że nie wykonywał usługi wypełnienia "4" zęba tylko "5" co oczywiście było nie prawdą gdyż "5" nigdy nie była wypełniania przez dr. Tomasika. Doktor szedł w zaparte wypierając się tego co faktycznie było robione przez niego, chcąc zrobić ze mnie idiotę. Sposób jego wypowiedzi również pozostawiał wiele do życzenia... Przydałaby się lekcja kultury osobistej. Niezrozumiały jest dla mnie fakt, pozytywnego zweryfikowania przez Panią w recepcji a negatywnego przez dr. Tomasika. Bardzo zawiodłem się na doktorze Bogusławie Tomasiku, zdecydowanie nie polecam go i na pewno nikomu nie polecę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Panie Mirosławie dziękujemy za opinię. Z zasady Panie w rejestracji nie powinny wchodzić w kompetencje lekarza i udzielać tak szczegółowych informacji. Zwrócimy uwagę, aby nie dochodziło do takich nieporozumień w przyszłości.
Natomiast opis wizyty jest kluczowy w procesie leczenia, szczególnie długofalowego. Dlatego zapisy są prowadzone bardzo skrupulatnie. Szczególnie, że obowiązujące przepisy nakładają na nas obowiązek prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, która jest automatycznie wysyłana na Internetowe Konto Pacjenta w dniu wizyty.
Po weryfikacji dokumentacji podtrzymujemy stanowisko naszego specjalisty.
Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Eurodent
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry