Odpowiadasz na:

hahaha

Czesc. pochodze z Chicago i mam przyjemnosc posiadac tem samochud, na ale tak naprawde to on nie jest tak z*******y jak niektuzy opisujom. Jest za slabo wyciszony, no i czeba to niego lac srednio... rozwiń

Czesc. pochodze z Chicago i mam przyjemnosc posiadac tem samochud, na ale tak naprawde to on nie jest tak z*******y jak niektuzy opisujom. Jest za slabo wyciszony, no i czeba to niego lac srednio 14 na setke, no ale 227hp robi swoje. Tagze po 100000 mil czyli okolo 160-tysiacach km zaczynajom odzywac sie zaworki chociz moznam z tym jeszcze dlugo jezdzic, no ale jak na tom klase samochodu. Skrzynia tesz powina byc bardziej precyzjna. chociaz nie jest wadliwa, czesci tagrze nie nalezom to tanich zwlaszcz to w stanach. Mialem rochnik, 93 przez rok, teraz mam95 przez prawie jusz przez trzy lata, i jak do tej pory nie naprawialem nic ani w jednym ani w drugi. A tak naprak naprawde poza tym o czym wspomnialem to ta bryka ma kopa, na zakretak czyma sie naprawde niezle, czyli naprawde mozna poszalec, byle z rozsodkiem, bo nieraz mozna sie zapomniec a zwlaszcza jak sie ma jusz ponad 200km bo max przynajmniej w moim jest 260 no ale wersia twin-turbo wyconga cos ponad 300, km mialem okazie tym tesz pojezdzim z twin-turbo no ale jeszcze na glowe nie upadzem zeby to sprawdzac, chce jeszcze pozyc wystarczylo mi ze sprawdzalem w swoim top speed. No i jak na te roczniki to niezly ma wyglod, chociaz wolalby tojote supre ale supra jusz jest za droga ale za to ma naped na tyl.

Nie polecam wersi twin-turbo, mozna miec naprawde wiele poblemuw ale za to ta slabsza wersia jest duzo bardziej wytrzymala po wzgledem awaryjnosci, ja przynajmniej nigdy nie malem z tym samochodem klopotow.

Pozdrowiena od poloni.

zobacz wątek
21 lat temu
~3000 GT

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności