Catering w OptimalBox zamawiam od marca 21, poza drobnymi wpadkami nie miałam się czego czepiać. A to zmieniono mi dietę z Wege 1500 na Standard 2000, brak niektórych posiłków itp. Można było przeżyć. Natomiast od września zaczęły się "schody". Zdublowałam płatność za zamówienie, wysłałam rozliczenie mailem, bez odzewu. Pomimo zdublowanego zamówienie, paczka przychodziła pojedyncza. Prośby o kontakt telefoniczny, prośby mailowe o wyjaśnienie sprawy, nie odbieranie telefonu. Wszystko bez odzewu. Dzisiaj otrzymałam 2 paczki, choć zamawiałam 1 dostawę. Jedna Wege 1200 i 1 1500. Ta druga bez obiadu. Podejrzewam, że nie odzyskam już pieniędzy za nadpłatę. Promocje 40-50% lub jak teraz dostaliśmy 1 dzień gratis, kusza ludzi, bo Dieta jest faktycznie najtańsza na rynku. Dlatego mają dużo klientów i chyba już nie odgarniają wszystkiego. Potworny bałagan.